BIZAR

Het woord ´bizar´ hoor je tegenwoordig overal roepen.
Dus doe ik ook maar even mee.
U heeft de laatste tijd niets van mij vernomen.
Het is dan ook even een bizarre tijd voor mij geweest, zoals elk jaar tijdens de zomertijdovergang periode.
Daar sla ik, vanwege de bipolariteit, helemaal door uit het lood.
“Hoe kan het zijn”, denk ik dan, “dat ik dood wil, terwijl er zovele mensen om mij heen vechten voor hun leven?”
Dat is pas bizar!
Kreeg van de GGZ opdracht om nog meer medicatie te slikken en het schijnt te helpen.
Maar dat heeft ook weer andere gevolgen.
Ik heb bijvoorbeeld mijn wielerclub vaarwel gezegd, vanwege het feit dat ik mij niet meer geconcentreerd kan gedragen in het peloton.
En omdat ik de anderen niet in de wielen wil rijden, is het een juist besluit geweest om niet meer in groepsverband te gaan fietsen.
Daarmee raak ik wel weer een stuk sociale huppelepup (weet het woord even niet) kwijt.
Maar het leven is toch afscheid nemen, dus waarom vandaag niet.
En…….ik wil er ook niet uit komen te zien zoals die knaap hieronder.
Te BIZAR voor woorden!

Bj_9JTUIEAA6Eyr

13 thoughts on “BIZAR

  1. Nou behalve die pleisters is er niks mis met die man zo te zien 😉 Maar het is waardeloos dat je zo’n last van die overgang van zomertijd heb. Heb er zelf ook altijd wel een weekje last van,gauw moe en vervelend maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. Jammer van het wielrennen maar solo kan je misschien nog op pad. Hoewel zo’n clubverband is altijd leuker.

  2. Hé… ik had aan heel die zomertijd gedacht en had goede hoop dat je juist lékker in je vel zat.
    Niet dus…jammer! Dat fietsen komt wel weer hoor,zodra je weer beter in je vel zit zullen ze je weer graag verwelkomen bij de club.. Ik weet niet wat er onder dat verband zit bij die knul maar met wat er onder vandaan komt is niets mis hoor;-)

  3. Zulke beslissingen zijn altijd moeilijk, en voor dit moment misschien wel de beste.
    Maar hopelijk komt er straks weer een tijd waaraan je zelf kunt schaven en je dan weer meer een HHH gaat voelen.
    Dat hoop ik van harte.

  4. Zoals al eerder op Facebook gezegd je neemt verantwoording voor je teamleden en jezelf door te stoppen dan heb je ruggengraat !

    En je kunt altijd de fiets weer oppakken wanneer jij je weer toe voelt 🙂

  5. Jammer voor je, heel jammer. Je zal het maar weer op je bordje krijgen, en daar ligt al een berg op…Ik had al respect voor je maar nu helemaal. Het liefste opgeven wat je doet: dollen met je maten. Er komt een tijd dat je je beter voelt en er weer als een beest tegenaan kan gaan. Tot het zover is, is het op je tanden bijten. Lieve Hulk, ik vind je een BIKKEL!
    Stevige pakkerd van Kakel

  6. Hoi Hulkie
    Ik vond het hier al zo verdacht stil.
    Goed van je om niet meer met de groep mee te gaan en je kunt altijd weer aanhaken toch?
    Ik vind de billen van die man er goed uit zien hoor haha.

    Liefs Petr@

Geef een reactie

