Tante

Had ff trammelante van me tante.
Kreeg van haar en laptop met windows 7 en die moest ik ff schoon vege
Ik had ff te resoluut geveegd en daardoor kon ik niks meer door de windows zien.
Ik hoop van Hartelijke Hot Hulk dattut komende tijd beter mag gaan?

Ondertusse heb ik un nieuwe avertentie geplaats op http://www.1miljoenboeken.nl
Dah zijn er d’r toch veel joh/meih
Dah zijn d’r wel 1 miljoen
En wah leuk is, je mot me fange in un slider bovenin, probeer maar?

Oh ja, en voor rokjes dag heb ik ook een antwoord gevonden
Lees maar onderin?

6 thoughts on “Tante

  1. Ik kan niet op de site komen,want mijn beveiliging laat me er niet door ;-(
    Sorry, ik vang je nog weleens persoonlijk op een andere manier 😉
    Nu ga ik ff bij je rokjes kijken!
    liefs Kakel

  2. De hulk in een klit en op plek twee van de boekenstore, “Erotische Kronkels”, ……… gloeiende gloeiende …. over erotsiche kronkels gesproken….. als Hulkinnetje dit weet … gloeiende.

Geef een reactie

