Melkpak

De eerste mobieltjes van het merk Nokia, zaten verpakt in een melkpak.
Als mijn dochter zo’n ding heeft aangeschaft, vraag ik haar om de verpakking want ik heb daar een speciale bedoeling mee.
Mijn broer wordt n.l. jarig en die ‘verwen’ ik al jaren met een speciale cadeaus, variërend van een appel, makreel, sinaasappel enz. maar dat ene jaar had ik een lumineus idee.
Ik paste een banaan in dat melkpak waar ik nog een toetsenbordje op getekend had en pakte het geheel keurig netjes in.
Nu moet u weten dat mijn broer en ik 2 handen op één buik zijn qua humor maar hij alles graag wil hebben en mij dat niet echt interesseert.
Als hij het papier eraf heeft gehaald, hoor ik hem helemaal verbaasd mompelen, “nee hé?”
“Ja hé”, beantwoordde ik hem vlug.
“Want als je bij Ursem ( ons wielertrainingsrondje ) helemaal kapot zit, komt zoiets natuurlijk goed van pas”, (doelend op de banaan die erin zat) terwijl hij dacht dat hij ermee kon bellen.
Als hij de het melkpak openmaakt en de banaan eruit haalt, begrijpt hij dat hij wederom weer eens flink is beet genomen door de Hulk en barst hij en zijn hele gezin uit in lachen.

9 thoughts on “Melkpak

  1. Hulk, wat ben je ook een verschrikkelijk mens he. Die arme broer van je.
    Heeft hij ook nog een gewoon cadeau gekregen?

    Plato wist zich de tranen uit de ogen van het lachen en sluipt terug naar eigen blog.

Geef een reactie

