Rondje IJsselmeer

Wij hebben tijdens onze vakantie in 6 dagen rond het IJsselmeer gefietst van hotel naar hotel, waarbij onze bagage steeds werd vervoerd naar het volgende hotel.
Dit was een echte levenswens van ons beide en leek ons het ultieme genot!
Allebei zijn we heerlijk bruin geworden tijdens de constante zeiknatte dagen in de regen.
Op een gegeven moment wilde ik Hulkinnetje het eiland Pampus in de buurt van Muiden laten zien maar het regende er zo hard dat het grijs zag van het water, waardoor het eiland onzichtbaar was.
Verder idioot veel lol gehad onderweg, ook door de erge omstandigheden, veel mooie dingen gezien, hartstikke moe en koud geworden, geslapen als ossen, steeds de weg kwijt waardoor wij verkeerd reden en soms wel 25 kilometer moesten omrijden, Hulkinnetje zeeziek bij de oversteek van Enkhuizen naar Stavoren.
En o ja, nog een tip!
Plas nooit tegen schrikdraad aan?

14 thoughts on “Rondje IJsselmeer

  1. Heerlijk dat jullie ondanks de regen het Fantastusch hebben gehad ,dat zegt al veel over jullie sterke band met en voor elkaar ,jullie trotseren alles samen . Het leek me leuk om muisje te zijn tijdens jullie Hulkenavontuur .

    Liefs Laura

  2. Ondanks alle regen klinkt het positief. Knap hoor, ik geloof dat ik na de tweede regenbui er al de brui aan had gegeven. Maar inderdaad het kan ook juist leuk zijn zoiets. Zo’n vakantie waar je nog jaren over praat zo van Weet je nog die zomer in 2014 met al die regen in augustus toen we gingen fietsen……….

  3. Hartstikke mooi dat jullie het zo geweldig gehad hebben in de vakantie met het rond IJsselmeer. Ik weet niet, hoewel ik van fietsen hou, of ik dat rondje wel afgemaakt had als het steeds regende.
    Dank voor je advies. Maar ik geloof niet dat dat een zinnig advies is voor dames. Het lijkt me een beetje lastig voor hen om tegen prikkeldraad te plassen.

  4. Wat vréselijk jammer dat de zomer ineens op was want wat hádden mooie fiets uurtjes kunnen zijn. Lijkt me een heerlijk vrije vakantie ! Gelukkig dat jullie Hulken er tóch een feestje van hebben kunnen maken en dan ’s avonds in het hotel zeker onder de zonnebank;-)

Geef een reactie

