Op stelten

Er werd vannacht een auto gestolen in Heiloo.
Die werd klem gereden verderop bij ons in de straat.
Grote consternatie!
Hele straat op stelten!
1 boef gevangen.
3 ontsnapt.
Politie met honden bij ons in de poort.
En even later een politie helikopter boven het wildwesttafereel.
3/4 uur herrie boven ons hoofd en dat om 4 uur ’s nachts.
Daarom wil ik nu pleiten om drones voor politie onderzoek in te zetten.
Zijn sneller ter plaatse en minder herrie. Of we zetten minister Opstelten op stelten dan heeft hij meer overzicht.
Welterusten!

10 thoughts on “Op stelten

  1. Hoe verzinnen die boeven het om jullie buurt zo op stelten te zetten. Weten ze dan niet dat ze de HHH niet mogen storen. Hopelijk slaap je vannacht beter. Welterusten.

  2. Mijn neef zijn auto hebben ze ook pas gestolen. Hij werkt in de haven, die met het OV heel slecht bereikbaar is. Hij heeft er eerlijk voor gewerkt en omdat anderen te lui zijn om een baan te zoeken, jatten ze die van een ander. Ik ben blij dat er arrestaties zijn verricht! Maar het zou verboden moeten worden dat dat met veel geluid gepaard gaat 😀
    Opstelten inzetten…Laat me niet lachen!
    Fijne zondag en liefs,
    Kakel

  3. Bij ons van de week vloog de politieheli zo laag over dat ik er bang van werd. Temeer omdat ik alleen thuis was… Pffff ben er nog niet achter wat het was maar na een kleine 10 min rondcirkelen vertrok bij ons de heli weer….

Geef een reactie

