Drugs

De moord op de man die afgelopen woensdagavond is gepleegd, houd mij erg bezig.
Ik kon hem uit het verleden.
Hij kwam uit een groot gezin en zijn vader had een fietsenzaak.
Ik heb bij een bedrijf gewerkt, waar heel veel van deze personen kwamen.
Ik was destijds erg naïef!
Kwam omdat ik het druk had met mijn eigen leven.
Groot gezin, naast mijn normale werk, de boerderij en in de weinige vrije tijd, de sport.
Nu ik terugkijk zie ik alles veel duidelijker.
Met ‘pakken geld’ kochten ze dure auto’s bij het bedrijf waar ik werkte.
‘Personeelsleden’ kregen van de baas een Mercedes 190 E 16 kleppers onder hun kont.
Snelle auto’s, die reden 120 km/uur in de 2e versnelling.
Massa’s geld verdienden ze over de ruggen van de drugsgebruikers, die op hun beurt op een vaak oneerlijke manier aan het geld kwamen.
Door de drugswereld loopt een rode draad. 
Er is nooit genoeg!
Geld, drugs, enz.
En loopt er iets fout in de handel, dan wordt er geschoten.
Misselijk makende toestanden ontstaan er door.

image

Inslag van een kogel in een hekspijl, die afgelopen woensdag werd afgevuurd.

9 thoughts on “Drugs

  1. Ik kan me voorstellen dat het je bezighoudt omdat het zo dichtbij gebeurd is, en omdat je de persoon kent. Dat lijkt me een heel luguber iets. Voor mij is het een gewone moord, voor zover je een moord gewoon kunt vinden dan. Ik ben blij dat jij er niet bij betrokken bent. Probeer het zelf ook zo te zien! Hou je taai ❤
    Fijn weekend en liefs,
    Kakel

  2. Dat iemand het leven moet verliezen door kogels, houdt iedereen bezig denk ik.
    Maar de reden waarom de kogels is natuurlijk een ander verhaal.
    Drugs en veel oneerlijk verkregen geld lopen meestal op verkeerde wegen.
    Gelukkig was jij naïef en heb je de goede weg gekozen HHH.

    • Ik had daar nooit moeten blijven werken. En nu het heel dichtbij komt voelt dat ook zo.
      Maar achteraf praten is makkelijk.
      Denk dat het slachtoffer ook zo weleens gedacht heeft.
      Echter, zit je vast in dat wereldje, dan is het heel moeilijk om jezelf er uit te werken.

  3. Ja dat is ook moeilijk te begrijpen allemaal. Mijn zwager heeft ook een tijd gehandeld in drugs wel op kleine schaal, meer voor eigen gebruik zodat hij zelf gratis kon gebruiken. Op een gegeven moment had hij geen woonruimte en woonde tijdelijk bij ons op de zolder. Tot we er achter kwamen dat hij daar zijn handel zat te verpakken in pakjes zilverpapier. Toen hebben we hem heel rap ons huis uitgezet. Daar wilden we niets mee te maken hebben. Het is een rare wereld die drugswereld, geweld, mensen aan die troep helpen. Kan er drie boeken over schrijven wat we allemaal met hem meegemaakt hebben…..

  4. Mijn zoon werkte een paar weken met zijn dochter samen. Toch afschuwelijk als je vader wordt geliquideerd en dan al die meningen van de mensen over je vaders criminele activiteiten. Ik heb het met haar te doen, arm kind.
    Ja, het houdt je bezig, los laten hoor!
    (Gelukkig had je heel vroeger ook eerlijke collega’s toch?)

Geef een reactie

