Beest

Vandaag was ik een stuk aan het racefietsen en reed ik door de duinen richting huis.
Opeens zie ik hem en wat paniekerig pak ik mijn foon en probeer ‘het beest’ te fotograferen.
Dat lukte maar half, want hij verdomde het in eerste instantie om te poseren.
Dus had ik mijn lens ( heet dat zo?) dichterbij ingesteld en drukte op het knopje, when ever I can.
27 x mis geschoten en diverse keren half raak.
Je ziet ook niks op die foonschermen als de zon schijnt.
Ook vergeten de afstand weer terug te stellen.
Maar een kniesoor die daar op let.

image

image

image

Hier had hij net gevraagd of hij een rondje op mijn racefiets mocht?
“Ben jij een HULK “, vroeg ik hem streng?
Dat was hij niet en de teleurstelling druipt bij de volgende foto van zijn kop.

image

image

Hij verdween met zijn staart tussen….
oh nee die sleepte hij gewoon mee.

11 thoughts on “Beest

Geef een reactie

