Spelen

In tegenstelling tot afgelopen zondag ‘speelde’ ik met de benen vandaag.
Dat is een wielerterm, wat betekent, dat het je totaal geen moeite kost om te fietsen.
Toch was mijn plan om als een  zondags rijder te beginnen.
Zie foto?

image

Krantje tegen de kou werkt nog steeds goed.

image

Hier speel ik voor Japanner bij de Zaanse Schans

image

Hier speel ik voor sjienees in Volendam
Want even verder op de dijk, moest ik van mijn fiets afstappen, vanwege de drukte.
Het leek er wel Hong Kong.
En de hele dijk stond vol met die lelijke kerstbomen.

Koud en hongerig kwam ik na 102 km thuis.
Maar ik had eindelijk weer eens  superbenen!
Dan geniet je dubbel van zo’n rit.

2 thoughts on “Spelen

Geef een reactie

