GEMENE Zaanstad

Ik word steeds blijer de laatste tijd.
Als ook alles meeloopt, krijg je een optocht.
Misschien weet u nog dat ik een heel duur racefiets wiel stuk reed tegen een brugrand in gemeente Zaanstad?
Omdat ik in een welles nietes verhaal verzoop met mijn schadeclaim, zocht ik hulp bij de ombudsman van onze krant.
Hieronder zijn verslag in de krant.

image

De oorzaak van het ontstaan van deze brugranden is de slappe verzakkende veenbodem, wat al eeuwen bekend is.
De brug blijft dmv palen op de goede hoogte en de weg verzakt.
De onderstaande foto is genomen bij een brug 500 meter verderop als bij degene waarbij ik schade opliep. Daarbij was het hoogteverschil beduidend hoger.

image

Maar wat deed GEMENE Zaanstad?
Na mijn schadeclaim heeft men de boel gerepareerd en vervolgens vermeld dat de hoogte van de rand niet meer te bewijzen is !?!?!?

image

U ziet welke hoeveelheid asfalt er nodig was om de rand weg te werken.

En als u dan weet dat erbij deze gemeente een slachtoffer te betreuren viel bij een brug die open ging zonder dat de slagbomen gesloten waren.
(Zie blog Boer Geert)
En enige dagen daarna er een foto in de krant verscheen van een vrouw in een scootmobiel die voor een gesloten slagboom stond aan de binnenkant ervan met achter haar een brug die net openging ???
Dan heb ik maar een conclusie voor @gemzaanstad
Ik kom niet meer in deze levensgevaarlijke en alles verdoezelende gemeente, ik rijd er in een grote boog omheen, of ik moet levensmoe zijn.

12 thoughts on “GEMENE Zaanstad

  1. Het heeft wel een geweldig stuk in de krant opgeleverd, waar of niet?
    Jammer dat de Gemene Zaanstad zich zó in de kijker speelt. Slecht gecommuniceerd en achterbakse praktijken. De gemeente vindt zichzelf belangrijker dan de zijn inwoners of passanten.
    Bah!

  2. Typisch gevalletje van volkomen verkeerde ambtenarij. De eigen fouten snel verdoezelen. Jij wordt er helaas niet beter van, ondanks het mooie stuk in de krant.

  3. Heb mee gemaakt met val hoek marktstraat / Noorderstraat
    waarbij ik mijn neus brak en bril stuk hersen schudding enz: gem Zaanstad . zei eigen schuld dikke bult
    Sterkte HHH denk aan je XXXXXXXXXXXX

Geef een reactie

