Kapot

Er is veel kapot gegaan in huize Hulk.
Hulkinnetje is weg.
De Hartelijke Hot Hulk zijn hart is gebroken.
Tevens de hare.
Het deurraam, het gordijn en de vloer vanwege het inslaan van het raam.
Men vermoedde dat HHH veel pillen had ingenomen en het huis in een vlaag van verstandsverbijstering hermetisch had afgesloten.
GGZ, politie en ziekenauto voor de deur. Alles kapotgemaakt door de ziekte die bipolaire stoornis heet.
Maar eigenlijk gewoon GEK betekent.
Binnenkort word ik opgenomen

image

13 thoughts on “Kapot

  1. Lieve,lieve Hulk, wat vind ik dit erg voor jou en je gezin! Ik hoop oprecht dat jij de hulp krijgt die je zo nodig bent. Dikke knuf van mij, je blijft altijd in mijn gedachten, liefs, Geesje

  2. Stilletjes hoopte ik dat het langzaam beter met je ging, en dan lees ik dit… Ik ben er ontdaan van.
    Hulkinnetje en jij hebben bergen verzet. Ik hoop dat jullie samen ook over deze smerige hobbel heen kunnen komen. Dat wens ik jullie van harte toe. Hopelijk knap je op tijdens je opname.
    Geef nooit op, lieve Hulk!
    Liefs en een sterkte knuffel xxx

  3. Oh hemel, wat een schrik! Voor jullie allemaal. Wat een rotziekte is het toch..
    De opname is nu misschien onvermijdelijk maar ik hoop niet dat het te lang zal duren EN dat het je helpen zal! Dat het maar weer goed mag komen voor jullie.. Houd moed Hulkie!
    Veel liefs en een dikke SMUFFEL!

  4. Jan, ik wil niet de fout maken hier met allerlei goede raadgevingen op de proppen te komen. Dat werkt inderdaad niet. Het is een drama, zowel voor jou als voor haar (en voor de kinderen).
    Hopelijk kan de medische stand iets van belang voor je betekenen. En ik hoop ook dat er hoe dan ook een lijntje tussen jou en Hulkinnetje blijft (al is het bijvoorbeeld maar vanuit aparte huizen). Ondertussen wens ik jou/jullie enorm veel sterkte. Veel meer weet ik niet. Het grijpt me naar de keel.

Geef een reactie

