WIE ?

Wie heeft er zin in een bijzondere weblogmeeting met de Hartelijke Hot Hulk?
Wanneer;  medio september  (moet nog definitief worden vastgesteld)
Waar; startpunt Patatoloog te Heemskerk.
Activiteiten; koffie op de  ontmoetingsplaats, daarna keuze tussen een huifkartocht en een korte wandeling door het unieke Heemskerkse duingebied met uitleg.  Voor de wandelaars onder ons, een langere wandeling o.l.v. de HHH.
Lunch bij gasterij de Kruisberg alwaar bijvoorbeeld een Schotse hooglander burgers kan worden genuttigd. Vervolgens terugreis naar de Patatoloog voor de nodige kletspraatjes.
Kosten +/- € 30 pp
Alles onder voorbehoud.

27 thoughts on “WIE ?

  1. Gho wat leuk , tis dat ik een week geleden op de autobaan een behoorlijke angst/paniekaanval kreeg. Waardoor mijn vertrouwen op vreemde wegen en drukte weer op nul staat 😦

    Ik wens jullie veel plezier xxx

  2. Daar ga ik over nadenken Hulk. howel ik 6 km ook wel kan lopen is het voor Henk net wat te ver denk ik maar zo’n huifkar toch is óók niet te versmaden. Ik ga het hier in de groep gooien.

  3. Ik zou niets liever willen maar helaas…mijn cvs is sterker dan mijn hoofd. Ik hoop dat het voor iedereen een fantastische dag wordt en ik kan je initiatief alleen maar toejuichen. Top!
    Liefs x

  4. Nou ja, en dat organiseer je in september? pff, ik ben de 22e September pas terug van Kreta! Hopelijk organiseer je dit na deze datum, want ik kom heel graag! (kijkt nu heel lief naar Melody voor vervoer 🙂

Geef een reactie

