Markermeer klassieker

Vandaag is de Markermeer klassieker 2015 gereden door een grote hoeveelheid kanjers van wielrenners.
Ik heb op 2 plaatsen op het parcours supporter gespeeld.
Eerst voor Monnickendam en later voor Hoorn in het natuurgebied de Hulk.
(Echt waar Google maar)
Foto’s zijn slecht dat kwam omdat ik moest brullen en met mijn racefiets boven mijn hoofd moest zwaaien.

image

image

image

image

Tussen Uitdam en Monnickendam

image

image

image

image

Vlak voor Hoorn

22 thoughts on “Markermeer klassieker

  1. In Uitdam hebben we 18jaar geleden gekampeerd. We gingen met vouwfietsen “krengen ” over de dam heeerlijk wind in de rug maar terug tjeee mijn achterste was letterlijk wond en van Ger ook.

    Maar kun je voorstellen als je nu had gesupport met een ander hoofd niemand had je herkent ! 😉

  2. Was jij dat die daar met zijn Pinarello stond te zwaaien 🙂 Had ik dat geweten, dan was ik een handtekening komen vragen aan je.
    Vijf juli kun je in de Krimpenerwaard terecht voor de doorkomst van de renners van de Tour de France.
    Niet zo bescheiden over je foto’s. Ze mogen er zeker zijn!
    Liefs Kakel

  3. ook al heb ik dan helemaal niets met sport (noch die aanverwante activiteiten) ik wil toch wel ff zeggen dat ik het leuk vind dat je met foto’s werkt….dat je ze maakt en plaatst, daar geniet ik dan weer van.

Geef een reactie

