Santana

Na een wilde en supersnelle mountainbike tocht gisterochtend, ben ik ’s middags in goed gezelschap naar de Nozem en de Non geweest, waar een band zou optreden, die nummers van de legendarische band Santana speelden.
Soms heb ik hele goede dagen en kan ik tegen het muziekale lawaai.
Mocht dat nu niet zo zijn, konden wij er altijd nog weggaan, omdat de entree vrij was.

image

Eerlijk gezegd als hardrockfan is dit niet mijn muziek maar met hun wilde opzwepende Zuid Amerikaanse klanken, wisten zij de Hulk te verleiden tot enige huppelsprongetjes.

image

Gewoon even heerlijk genoten met wat glazen fris.               🍺🍺🍺🍺🍺

Waarna wij nog even op Chinese les zijn geweest.

image

Ook super van genoten!
En straks stap ik gewoon weer op de mountainbike, voor een rustige rit door het in prachtige herfsttinten gekleurde duingebied.

22 thoughts on “Santana

    • Goed gezien!
      Er zijn ZOVEEL zorgen van mij afgevallen.
      De scheiding voor 90% verwerkt dmv cognitieve therapie.
      En ben heerlijk positief en toekomstgericht aan het denken.

Geef een reactie

