Rot gekocht

Ik heb gisteren mezelf rot gekocht.
De beest uitgehangen!
Eerst een tv.
Snap niet waarom, want ik vind tv kijken stom.
Maar, omdat ik zo’n internetpakket heb besteld, dacht ik, why not?
Toen een wasmachine.
Ik heb een witte witte genomen.
Meteen daarna dacht ik, eigenlijk had ik liever een rode, maar die stonden er helemaal niet.
Gat in de markt? Of zou u geen kleurtje willen hebben?
Daarna naar een plafond boer geweest, verleid door een advertentie in de krant. Speciaal hangend plafond wat ik bij nader inzien toch loeilelijk vond.
Waarom keek ik daar naar?
Nou, omdat het plafond in het nieuwe huis van die brede v-naden vertoond en dat vind ik spuuglelijk.
Nu heb ik daar een simpele oplossing voor gevonden.
Ik ga gewoon naar de vloer, tv of wasmachine zitten staren.
Vervolgens had ik net nog even tijd om een appel te verslinden, want ik had daarna een afspraak met mijn wielergroep om kleding uit te zoeken en te passen.
Gloeiende, gloeiende, wat komen wij er flitsend uit te zien met dat Italiaanse design.
Kon er vannacht slecht van slapen en bedacht er meteen een slogan voor.
“Keihard fietsen en niet remmen, in de flitsende kleding van Bi-emme”.
Zo, nu nog schoonmaak troepjes aanschaffen en als ik er woon, mijn eerste boodschappen halen.
Leuk hรจ?
Geloof me, die vele echtscheidingen zijn een motor voor de economie.

19 thoughts on “Rot gekocht

  1. Heerlijk is dat, geld uitgeven! Ik ben momenteel ook een beetje koopziek, gaat wel weer over!
    Een rode wasmachine of een blauwe?
    Ja hoor, zou ik zo doen! Ik heb al een zilverkleurige koelkast ๐Ÿ˜‰
    Foto van die wielerploeg volgt zeker nog? Wil die flitsende kleding wel eens zien!
    Hoop dat je je niet al te rot voelt na al dat kopen!
    Leuk vooruitzicht heb je hoor, nog een kleine 2 weken hรจ! Geniet ervan! ๐Ÿ™‚

  2. Nee, ik voel mij niet rot.
    Eerder opgelucht.
    Die ‘dingen’ moeten uit mijn hoofd, anders ga ik malen.
    En die kleding zal ongeveer half december binnenkomen maar ik wil er eigenlijk zondag al in rijden ๐Ÿ˜‰

  3. Je eindconclusie is maar al te waar, al die kinderen van gescheiden ouders pendelen heen en weer tussen hun kamer bij ma en hun kamer bij pa, kassa voor de woninginrichtingsbranche.
    Maar fijn dat je zo lekker bezig bent, het geld vliegt je knip uit maar het uitzoeken van al dat spul is natuurlijk wรฉl leuk!.

  4. Nog twee weekjes,dan zit je lekker op de bank, voetjes op de salontafel , kussen achter het hoofd schemerlampje aan en een hulkenbiertje bij de hand ๐Ÿ˜‰

    Groetjes, Ria

  5. Heerlijk hoor een beetje shoppen. Zelf moest ik het wel bij kringloop en marktplaats doen maar ook goed geslaagd. Veel succes en plezier met je nieuwe spullen. EN geeft die economie maar een flinke boost.

Geef een reactie

