Hulk hulp

Even een app met een vraagteken versturen en ze staan onmiddellijk voor je klaar.
De Hulktroepen!
Witten, schilderen, behang afscheuren of schoonmaken, de zeven dwergen komen in gelid aangesneld.
🎵Hai ho, hai ho, wij Hulken doen het zo🎵, zingen zij tijdens hun drukke werkzaamheden.
En dan weet je niet wat er allemaal voor elkaar wordt gebokst op zo’n dag?
Vreugdevol pakken zij elke klus aan.
Na het werk verdwijnen zij met een warm hart, want ze waren even nodig, in de wetenschap dat de dankbaarheid van de Hulk zeer groot is.

image

19 thoughts on “Hulk hulp

  1. Witten??? Ik dacht dat hulken alleen van groen hielden? 😜
    Lekker man dat zoveel mensen je komen helpen. Met vereende krachten boks je veel voor elkaar.
    Succes in deze toch wel stressvolle en emotionele periode.
    Ik hoop dat als je er eenmaal echt zit de rust komt die je zo nodig hebt en die je zo verdiend…

    • Emotioneel is het zeker
      Vandaag jongste dochter jarig die woont nog bij haar moeder en ik mocht niet komen, berichtte zij me van de week
      Ligt nog te gevoelig allemaal
      De zoveelste klap!
      En ik wil niet breken met ze
      Dus slik ik het maar weer

    • Dank meisje!
      Hoe wist je nou dat ik je gebed volop nodig had?
      Zondagavond een psychose gehad
      Grote paniek maar ik weet er echt niets meer van
      Maandagochtend merkte ik niet eens dat er zware valium pillen in waren gegaan
      Voelde me super
      Heel raar

Geef een reactie

