Kleur bekennen

Je moet natuurlijk niet denken dat ik alleen maar aan het witten ben in mijn nieuwe huisje.
Nee, ik kleur en fleur het helemaal op.
Om het kleine huisje groter te doen lijken dan het in werkelijkheid is, heb ik een ‘goede plan’ bedacht.
Gewoon op een slimme manier kleur te bekennen.

image

Door middel van simpelweg de lange muur in schuin geplaatste delen te sauzen.
Ook de lange houten planken vloer sorteert dit effect, terwijl ik in een paar stappen in de keuken sta.
Heel grappig!

16 thoughts on “Kleur bekennen

    • Eerst het idee van verschillende kleuren
      Daarna hoogte meten en precies in het midden daarvan 3 gelijke delen uitzetten
      Vervolgens met een stuk schilderstape de hoek gaan bepalen
      Als je die gevonden hebt, boven en onderin dezelfde maatvoering als in het midden uitzetten.
      Dan schilderstape plakken en eerst de buitenste vakken sauzen
      Laten drogen en tape precies op de randen van de behandelde stukken plakken om vervolgens het midden gedeelte te sauzen
      Brede tape gebruiken en met dunne wollen roller werken

Geef een reactie

