VER

Morgen ga ik voor de 4e keer VERhuizen dit jaar.
Dat ik dat toch nog mee mag maken op mijn leeftijd?
De huizen die ik heb verlaten, waren goede huizen en stonden niet VER van elkaar af.
Er heerste Liefde.
Ga nu naar een huis dat helemaal in de naast gelegen stad ligt, dus ook weer niet VER weg.
Ben van plan in het nieuwe huis het toppunt te zijn van Liefde en gezelligheid.
Ik ga er alles vieren.
De goede dagen maar ook de slechte dagen zal ik er vieren.
Maak een voorbehoud, het moet in mijn vermogen liggen, want mijn grens zal ik moeten trekken.
Ik moet er MIJN leven gaan leiden en dat is geen VER van mijn bed show
Daar lig ik waarschijnlijk wel vaak in 😆
Is helemaal niet VERvelend.

17 thoughts on “VER

  1. Ohhh zie nu dit logje pas. Ik ben ook een beetje VER weg 😎.
    Het gaat je zeker lukken er een heerlijk thuis van te maken.
    Kun je VERgenoegd rondkijken en trots zijn op jezelf dat je het voor elkaar hebt gekregen!
    Veel liefde, gezelligheid en geluk gewenst lieve Hulk!

  2. Ach, vierde en laatste keer moet je maar denken 🙂 Daarbij je gaat nog gesetteld zijn voor de feestdagen dus dat komt helemaal goed 🙂 En inderdaad hé… niet over je grenzen (laten) gaan, dat is nergens goed voor.

Geef een reactie

