Nieuwe kansen

Lieve mensen,

Een nieuw jaar, met nieuwe kansen waar de HHH goed gebruik van gaat maken.

Mijn gloeiende, gloeiende, Allerbeste voornemen is, dat ik al het negatieve ga bannen.

In de psychologie heb ik al veel moeten leren om mijzelf in het gareel te houden.

Nu ga ik leren om negatieve aspecten om te buigen naar positieve.

Dat zal 1 2 3 niet meevallen.

Maar ik ga het keihard proberen.

En waar een wil is, is een weg!

 

Het weblog de Hartelijke Hot Hulk, blijft bestaan.

Ik heb u volgens mij nooit uitgelegd, waarom het zo heet.

Ben ik zelf ook vergeten maar volgens mij had het iets te maken met de afkorting ervan, HHH.

Als je dat uitspreekt, krijg je Ha Ha Ha.

En dat is altijd mijn intentie geweest, er moet hier weer gelachen worden om de schrijfsels.

Het moet u en mijzelf weer plezier brengen.

 

Nog één huishoudelijke mededeling.

Velen hebben van mij een bericht ontvangen, anderen mogelijk niet.

U krijgt van mij een IP adres waar u mogelijk uw voordeel mee kan doen.

94.208.2518

 

De Hartelijke Hot Hulk heeft er weer zin in.

Ik voel mij LOEISTERK.

 

23 thoughts on “Nieuwe kansen

  1. Voor degene die hier al hadden willen reageren, ik moest mijn logje herloggen om de reactie velden te openen, dus jullie likes zijn verdwenen.
    SORRY 😉

  2. Ha, daar ben je weer…!

    Ik wens je kriebels in je buik
    Engeltjes op je schoot
    Kaboutertjes in de keuken
    Knuffels in je bed
    Eendjes in je bad
    Roze olifantjes op het behang
    Maar vooral een fantastisch, gezond en schitterend Nieuwjaar… !!

  3. Lieve Hulk, je weet niet half hoeveel ik je gemist heb! Ik ben hartstikke trots op je dat je er weer tegenaan gaat. Eigenlijk ken ik jou niet anders 😉 Dankjewel voor je mailtje, heel verstandig dat je het zo hebt aangepakt. Dat 2016 een geweldig jaar voor je mag worden, op ongeacht welk gebied. Als ik het iemand wens, ben jij het wel.
    Een dikke knuffel ♥

  4. Succes en blij dat je er weer bent. Bedankt voor je mailtje. Je gaat er gewoon op je eigen manier tegenaan dan gaat het vast weer lukken, soms een stapje terug en weer 2 vooruit dan komt het ook goed.

Geef een reactie

