Het Kakelboek

Vele medebloggers zullen inmiddels wel het bestaan weten van het Kakelboek.
Het staat vol met (on)gelezen fantastische blogjes, die zij op onnavolgbare manier, ooit op haar weblog vermeldde.
Het boek ligt bij mij thuis en als ik er in lees zijn het voor mij van die fijne intieme geniet momentjes.

image

Soms herken ik de verhalen maar ze zijn zo goed, dat ik ze graag opnieuw lees.
Probleem is echter, dat ik gewend ben om erop te reageren.
Tja, dat lukt dus nu even niet.
Plotseling las ik een juweeltje van een logje, die ik vandaag in de supermarkt heb getracht na te doen, wat mij helaas niet lukte, want daar moet je natuurlijk Kakel voor heten.
Ik stond voor het koekschap in de AH en kwam daar Kakels beschreven gevulde koeken tegen.
Ik twijfelde echter hevig.
Ten eerste zaten er acht in een pak.
Ten tweede, als ik gevulde koeken in een supermarkt koop, smaken ze altijd naar zeep.
Ik ga hier niet vertellen welke soort zeep, anders gaat u misschien uw voordeel ermee doen.
Oké, ik verklap het wel weer.
Sunlight zeep, dat heb ik namelijk als kind weleens geproefd.
Mijn moeder had enorme voorraden van dat spul liggen.
Toch heb ik Kakel zeer hoog zitten, dus heb ik de gok genomen om deze, vrij goedkope, koeken te kopen.
En ik moet u zeggen, mijn vertrouwen in Kakel is niet beschaamd.
Het zijn heerlijke koeken, ze smaken zoals haar boeken.
Prima!

18 thoughts on “Het Kakelboek

  1. Kakeltje is onnavolgbaar in haar stijl! Een schitterend boek inderdaad!
    Gevulde koeken ik houd er niet van, ik lust namelijk geen amandelspijs.
    Dus waar ook amandelspijs in zit, dat laat ik voorbij gaan..
    Weet je wat je eens zou moeten proberen?
    Pennywafels, 6 in een pak voor 45 cent of zo. Zoooo lekker!
    Maar ja daar schrijft Kakeltje niet over hè.. 😉

  2. Hahaha hoe cool is dat 😉 Ik heb eveneens Kakeltjes boek besteld maar België ligt ietskes verder, dus popel popel popel… nog niet teveel verklappen hé… en die koeken hebben ze hier waarschijlijk niet *zucht* 😀

Geef een reactie

