Langzaam

Zo af en toe heb ik hier in mijn nieuwe huisje, last van een teken aan de wand.
Het begon met wat foto’s van kinderen en kleinkinderen, die ik een beetje heb weggemoffeld in een hoekje maar tegen wie ik elke morgen, als ik de trap af loop, “goedemorgen kinderen”, brul.
Verders hangen er wat spotgoedkope schilderijtjes uit de kringloopwinkel.
En nu heb ik als dure tegenhanger iets gekocht, wat ik echt graag wilde hebben en waar ik een hele poos naar heb gezocht.
Ik kwam in contact met het bedrijf ‘Werk aan de Muur’, waar ik gewoon kon uitleggen wat ik ongeveer zocht.
In een digitaal bestand van wel 138 bladzijden waarop een heleboel afbeeldingen staan, vond ik op pagina 27 mijn ideale panorama foto die ik op de door mij gewenste grote, op canvas heb laten bedrukken.

image

Ik vind het helemaal bij mij passen.
De rust die het uitstraalt en de kleuren vind ik prachtig.
Ook de rotsen aan de rechterzijde breken het geheel, anders is het enkel een saaie zonsondergang.
Schrok alleen van het bootje, had ik helemaal niet gezien vanwege reclame over de foto op de site.
Maar ik zou dit jaar proberen alles positief te bekijken, dus zie ik het onverwachte bootje als iets extra’s.
Ik ben er super blij mee!
Langzaam tover ik mijn huisje om in een paleisje.
Ik zie al erg uit naar de volgende bestelde wanddecoratie, die zal bestaan uit een drieluik van canvas, 50 x 50 cm, waarop elk in diverse kleuren  mijn handtekening staat.
Die keus heb ik gemaakt, omdat ik in 2015 enorm veel handtekeningen heb moeten zetten bij scheiding, huisverkoop en huisaankoop, plus bij diverse andere gelegenheden.
Ik vond dat wel een leuk idee!
Ze zijn bijna klaar, dus ik wacht in spanning af.

29 thoughts on “Langzaam

  1. Oh dat schilderij is prachtig, rustgevend ja! Heerlijk om naar te kijken.Ziet er heel mooi uit! Ben benieuwd naar het nieuwe bestelde kunstwerk! Die handtekeningen ja, wel een symbool… Mooie lamp hangt er ook!
    Geniet lekker van alle nieuwe dingen in je huisje! Wordt een echt thuis en dat is mooi!

  2. Gezelligheid kent geen tijd: vergeet vooral jezelf niet, dรกt maakt van jouw huis pas jouw thuis ๐Ÿ™‚
    Het bootje is ook fijn als je het even zat bent. Je stapt er in gedachten in en laat je zachtkens op het water heen en weer schommelen…
    Liefs Kakel

  3. Wat een mooi schilderij heb je jezelf gegeven. Het maakt de hele woonomgeving kleurig. Je weet wel sfeer te scheppen. Zo maak je een huis tot JOUW huis. Is het niet geweldig?

Geef een reactie

