Nootje

Met een flinke klap viel bij mij de enveloppe in de brievenbus met daarin het bescheiden van het darmkanker bevolkingsonderzoek.
“Wat moet ik daar nu in gloeiende, gloeiende naams mee”, dacht ik en schoof het geheel al richting groot archief.
Maar vanuit die positie loerde dat paarskleurige geval mij steeds aan en toen ik iemand op visite kreeg die mij wist te overtuigen om eraan mee te doen, begon ik moeizaam de procedure door te lezen.
Er stond enorm veel gezeik in te lezen.
Echt de bekende Nederlandse bemoeienissen allemaal!
Uiteindelijk snapte ik dat je simpelweg met een soort staafje vier keer in een drol moet prikken en het vervolgens terug diende te plaatsen in de tube waar je het zojuist had uitgenomen.
En daarna opsturen in bijgaand zakje en enveloppe.
Zeer belangrijk was het, dat de ontlasting niet in aanraking mocht komen met urine of water.
Tja, wat doe je dan als rechtgeaarde Hulk, die vaak beide partijen tegelijkertijd laat lopen?
Slim als ik ben, plaste ik eerst op het toilet, waarna ik er snel afsprong en de rest deponeerde vรณรณr de pot.
Een welriekende enorme Hulkenhoop ontstond daar en ik vervolgde vliegensvlug de onderzoeksprocedure, waarbij ik ternauwernood op de been kon blijven in de krappe ruimte, anders was dit hele gebeuren zeer stinkend afgelopen.
Op weg naar de brievenbus, kwam bij mij, te laat in deze kwestie, het snode plan bovendrijven er een hondenhoop voor te gebruiken, die ik links en rechts tegenkwam.
Scheelde mij erg veel schoonmaakwerkzaamheden, toch?
Na ongeveer 14 dagen viel er opnieuw zo’n paarse enveloppe in de bus, met de mededeling dat het vorige onderzoek niet gelukt was vanwege de aanwezigheid van een cashewnootje aan het staafje.
Heb daarna meteen mijn snode plan in werking gezet.
Hoop echt dat ze een hondenbrok vinden?

22 thoughts on “Nootje

  1. Wat een Hulkenbrouwsel moet dat geweest zijn, net als dit logje is. Ben trouwens benieuwd of je nog een keer in de herkansing mag, want Hulken kunnen veel maar ik denk niet dat het je lukt dit keer die slimme laboranten te misleiden ๐Ÿ˜‰

Geef een reactie

