Weblogbom

Nee, de Hulk is geen terrorist, die met bommen gaat smijten op weblog.
Een ieder die mij een beetje kent, weet dat ik de liefde voorsta.
Wat o wat, lieve webloggers, bedoelt de Hulk dan met zijn koptekst?
Oké, ik licht een klein tipje van de sluier op.
Het nieuws wat ik u ga brengen in mijn volgende log, zal inslaan als een BOM in weblogland.
Het zal zijn weerga niet kennen en u zult er met wellust van smullen!
Voor degenen die nu moeite hebben met de ondraaglijke spanning?
Er zijn nog Tena luiers verkrijgbaar.
Tot zondag!

22 thoughts on “Weblogbom

Geef een reactie

