De liefde heerst

Een ster en een sterrinnetje
Werden vriend en dinnetje
Zij keken en lachten naar elkaar
En dachten is dit werkelijk waar
Flonkerend stonden zij aan het firnament
Een mooie vrouw en een stoere vent
Beide glommen van vreugd
En groeiden naar hun tweede jeugd
De grote afstand tussen hen
Schreven ze weg met een app pen
En alle sterren die hen aanschouwden
Wisten dat zij hun hemelse nestje bouwden

Wat hierboven beschreven staat is waar!
De ster, is de HHHulk.
Het sterrinnetje, is Trees.
Twee webloggers hebben elkaar gevonden in de liefde.
Hoewel het bij Trees liefde op het eerste gezicht was, startte de Hulk wat moeizamer op.
Echter, 2016 zou voor mij positief gaan verlopen en als er dan een sterrinnetje, zo mooi, zo gevoelig, zo hartelijk, zo zorgzaam maar bovenal zo lief, op je pad komt, dien je jezelf niet meer tegen te houden maar laat je gewoon de liefde regeren.
Nou, dat hebben wij gedaan!Β  Wij gedragen ons als verliefde pubers, begrijpen totaal niet dat dit mogelijk is maar genieten er gigantisch van.
Wij, wier levens zo verschrikkelijk in de knoop lagen, gaan een goede en liefdevolle toekomst tegemoet.
Wij samen!

70 thoughts on “De liefde heerst

  1. Oooooh super, wat een nieuws en dat net op valentijnsdag brengen… snodaard πŸ˜‰ Maar zonder gekkigheid, ik wens jou en Trees alle geluk van de wereld toe…

    • Hoi Hanneke, tja zomaar ontmoette ik mijn Zeistermeisje en langzaam begreep ik mijn weg, mijn toekomst.
      Er werd zo een sturing aan gegeven, die noch Treeske nog ik in de hand had.
      ZO MOOI!

  2. Mijn enige echte grote Hulk met zijn warme Hulken hart. Wat heb ik het afgelopen jaar vaak aan je gedacht en gehoopt dat er ook voor jou weer een maatje op je pad zou komen. En wat ben ik blij dat jullie elkaar gevonden hebben. Heerlijk om te lezen dat er weer plek is om lief te hebben. Enne Jan, ze is gek op happen en trappen! Ik hoop jullie in het Limburgse zeker nog eens samen te mogen verwelkomen. Een hele dikke knuffel voor jullie.xxx

  3. Je blaast me gewoonweg van mijn sokken! Ik dacht eerst dat het een grapje was. Ik ken jou langer dan vandaag maar weet ook dat jij over de liefde geen grappen maakt. Dus toen ik ook nog het hartje van Trees zag staan, wist ik dat het Γ©cht waar is. Dit vind ik een vette felicitatie waard. GEFELICITEERD! Geniet van de liefde en elkaar β™₯
    Dikke kus (als dat nog mag, haha πŸ™‚ )

  4. Ik kende deze ster (de vierde Jee) nog niet, maar zijn Ssterrinnetje ken ik wel degelijk. Wat goed en mooi en romantisch, Jan, om die lieve Trees zo’n mooi gedicht EN een belofte voor een liefdevolle nieuwe fase in haar leven te geven. Ben zuinig op haar – ze is het meer dan waard! Gefeliciteerd met deze lieve en goedlachse hoofdprijs…

    • Beste Harrij, zoals ik Treeske in deze korte periode heb leren kennen, heb ik in mijn logje geschreven. Ik zal heel erg goed voor haar zorgen.
      Beloofd!

  5. Als ik het twee mensen gun om zo gelukkig te zijn dan jullie wel! Loop niét te hard van stapel want jullie zijn allebei nog nét over een nare periode heen maar dat komt vast wel goed, ik ben héél blij voor jullie en feliciteer jullie natuurlijk van harte met jullie liefde voor elkaar!

    • Dank je wel, lieve Rietzie!
      Wat ons is gebeurd, snappen wij ook nog niet zo goed maar BLIJ dat we er mee zijn!!!!
      En op onze leeftijd, lopen we niet zo hard meer. 😊

  6. Lieve Jan je kan er echt wat van. Want dit was zeker een ware Bommelding maar de bom ook wel waard. Regenboogvlinder, ik ken haar al van lezen. Ze is net zo mooi van buiten als van binnen en net zo mooi als de kleuren van de vlinder. IK wens jullie saam heel en heeeeel veel geluk. Doe voorzichtig dan gaat er ook niets stuk.. Beiden rugzakken vol. Wissel het uit en” draagt elkanders lasten”. Verliefd zijn en vlinders in je buik.. ik hoop dat het nooit meer over gaat luitjes. Jullie zijn een pracht stel. En ik? Ik ben zo ontzettend blij, voor jullie. Dikke knuffel.

    • Dankjewel Tham, wat leuk om nu te weten dat je weleens bij me leest. En wat je over me schrijft raakt me echt. Jan en ik zijn supergelukkig, Het leven is mooi en we gaan het samen nog mooier maken! We hebben allebei ons verleden maar zullen samen aan de toekomst werken en hopelijk nog heel veel jaren voor de boeg hebben met zijn tweetjes! Daar gaan we voor! Dikke knuffel terug!

  7. FELICIDADES Jan en wij wensen jou vele gelukkige jaren toe SAMEN met Trees. Het gaat jullie zeker lukken om er iets moois van te maken, want je neemt allebei bagage mee, die er voor kan zorgen dat jullie nieuwe relatie sprankelend is Γ¨n blijft. Suc6 en veel geluk toegewenst.
    Vanuit Los Boliches aan de Costa del Sol een hartelijke lentegroet van ons.
    Grtz Mara

  8. Een mooie bom HHH…. πŸ™‚
    Van harte proficiat voor jullie allebei….!!
    Dat beloofd nog vele gelukkige Valentijnsjaren.
    Heb het goed samen….!!!

  9. Een BOM? Welnee, dit zijn zwevende rozenblaadjes, paarse donsveertjes, kippenvel en een geweldige glimlach.
    Een heel warme groet en de oprechte wensen voor jullie.
    Liefs,
    Alie

    • Owwww dank je wel!
      Wij zijn ook erg blij met de openbaring en alle lieve reacties daarop.
      Een fantastisch lief meisje houd van mij.
      Hoe mooi!

  10. Wat een mooi gedicht voor jouw Treeske! Wees lief voor haar, koester haar, zorg voor haar… Kortom: geniet van elkaar en jullie liefde! ❀️ Als Trees blij is met jou, dan ben ik het ook❀️
    Ik vind alleen de naam Hulk nu wel erg dreigend klinken …. Ze mag haar regenboogvleugels toch wel blijven uitslaan? Dikke Valentijnskus voor jou en mijn vriendinnetje πŸ’‹πŸ’‹

  11. Wat mooi is dit. En zo gegund! Wens jullie samen een mooie iiefdevolle toekomst toe samen.
    Maar dat zit wel goed en wij als webloglezers zijn hier toch maar getuige van. Hoe cool is dat.

    Wie had dat gedacht na die zware tijd. En je symbolische schilderijen met hoop voor de toekomst ? Geweldig! Dikke proficiat!

    • Hoe POSITIEF is 2016 voor mij begonnen!
      En een toekomst in het verschiet met een geweldige lieve vrouw.
      De Hulk kan natuurlijk door zijn bipo ontzettend diep voelen, zodoende brandt het Hulkenhart hevig in zijn torso.
      En de vlinders fladderen samen met de regenboogvlinder van LIEFDE in het rond.

    • Hartelijk Hot DANK
      Een Hulk is de liefde zelf, dus maak je geen zorgen 😊
      En. . . . . het is in het verleden bewezen, met het Hulkse zaad schiet ik ondanks alles, altijd raak.

  12. Cupido die zijn pijlen schoot op Valentijn, schijnbaar miste en de HHH raakte.
    Top man ! HHH als puber die verliefd is… gloeiende …..
    Ik ken Trees niet maar ….. als je de vierde J bent, dan … πŸ˜‰

  13. lieve Jan, wat een goed nieuws, wat gun ik jou dit geluk, na alles, wat een leuke vrouw en wat een geweldige mooie reacties heb ze allemaal gelezen, wat geeft de liefde momenteel veel aan jou!
    geniet er maar volop van, en vlinder samen naar een nieuwe toekomst!

    Liefs Sis Anna.

Geef een reactie

