Stofzuiger

Ik kreeg van een goede bekende een zuigstoffer.
Het kreng beviel haar niet, dus probeerde zij er iemand anders blij mee te maken.
Nu moet je natuurlijk nooit een gegeven paard in de bek kijken maar dat heb ik lekker wel gedaan.
Het bleek een snoerloos, oh nee, een zakloos (moet er niet aan denken) apparaat te zijn.
Vandaag was het poetsdag, dus nadat ik met een bloedgang met mijn elektrische tandenborstel, oh nee, plumeau, door mijn woning was gehuppeld, begon ik de zuigstoffer liefdevol in elkaar te flansen.
Als dat gebeurd is, merk ik op dat er wel een heel kort zuigstokkie aan zit maar dmv een knopje in te drukken kon ik deze verlengen.
Nou toen drukte ik op een knoppie en begon het apparaat zacht te zoemen, heel anders dan mijn andere stofzuiger,  want die GILT!
Zachtjes begin ik de steel heen en weer te bewegen en zie tot mijn verbazing dat er witte draadjes uit de rode vloerbedekking verdwijnen.
Nog nooit meegemaakt!
Van blijdschap begin ik vals te fluiten dus schakel ik meteen over naar Hulken gezang, wat beter klinkt.
Ben zo klaar met de bovenverdieping en ook de beklede trap gaat als vanzelf.
Beneden gekomen klik ik even de borstel om vanwege de eikenhouten oorlellen, oh nee, de houten vloer en zuig in een poep en een scheet het huis clean.
Vergeet ik bijna nog een super voordeel te vermelden, deze zuigstoffer blijft nergens achter haken.
Dat andere loeder, wat ik heb staan, blijft overal achter vastzitten en dan word ik altijd zo gloeiende, gloeiende kwaad, dat ik hem met de zuigmond op zijn sodemieter sla.
Nog een voordeel is dat ik niet van wandcontactdoos hoef te wisselen met het gekregen apparaat.
Hoe mooi is dat?
Nee, ben er echt heel blij mee.
Ondanks het feit dat ik nu wel mijn stoffer en blik wat meer moet gebruiken.
Maar een gegeven…………….!

14 thoughts on “Stofzuiger

  1. Mja eerlijk gezegd snap ik dat van die stoffer en blik ook niet maar van hier zijnde verbaas ik me over niks meer als het over mijn noorderburen gaat…lol…😆

Geef een reactie

