Slim

Ik weet niet hoe het u vergaat maar ik voel mij tegenwoordig steeds meer achtergesteld.
Nu past dat eigenlijk best bij mij, want ik draag de nederigheid hoog in het vaandel.
Echter, ook ik heb mijn talenten en probeer die steeds verder te ontplooien.
Kijk eens, ik ben natuurlijk loei slim!
Maar juist op dat gebied wordt ik nu van alle kanten voorbij gestreefd.
Let maar eens op, wat er nu allemaal op de markt komt?
En heel veel via crowdfunding.
Slimme auto’s
Slimme fietsen
Slimme stofzuigers
Slimme tv’s
Slimme grasmaaiers
Slimme bedden (anti snurk)
Slimme struikrovers
Slimme…………. gloeiende, gloeiende, wat al niet meer?
Met weemoed denk ik terug aan de wiskundeleraar die hoofdschuddend tegen mij zei, “geeft niet Hulkie dat je het niet begrijpt, er moeten ook domme jongetjes zijn!”
Slimbo!

31 thoughts on “Slim

  1. Niet echt een pedagoog die wiskundeleraar maar gelukkig ben je er ondanks hem รณรณk gekomen.
    Ik heb niet zoveel “slimme apparaten”je hebt gewoon vรฉรฉl meer aan een slimme man;-)

    • Ook slimheid zal slachtoffers kosten.
      Stel dat je hoofdkussen je gaat smoren, omdat je snurkt.
      Of zo’n robotstofzuiger valt je aan?
      Is niet slim!

    • Klopt
      30 jaar geleden had mijn baas een auto die je Goedemorgen wenste.
      En dat op maandagochtend! ! !
      Hou gloeiende gloeiende je ……..!

    • Totdat je het treft.
      Als een slimme struikrover je skimt of op nog slimmere wijze je beroofd?
      Las net dat er terroristische aanslagen digitaal kunnen worden gepleegd !!!

Geef een reactie

