Conditie

Omdat het vandaag eindelijk eens mooi weer was, ben ik op de racefiets gesprongen om te zien of hij het nog deed.
Hij wel.
Ik niet.
De zware griep heeft duidelijk zijn sporen nagelaten.
Op een heel licht verzetje een paar kilometer gereden.

image

Normaal doe ik daar 2,5 uur over, echter dat is helemaal niet erg.
U kunt misschien vanuit de stand van de calorieën meter opmaken dat wielrennen een zware sport is.
Weet ook niet goed waarom ik het doe, want ik kan tenslotte ook goed schaken en dat is een stuk minder vermoeiend.
Vanwege de herfstachtige winter met veel wind en regen, mistte ik de goede conditie opbouw.
Dus begin ik gewoon in het voorjaar ermee.
Heel rustig aan!

13 thoughts on “Conditie

Geef een reactie

