Griezelen

image

Als je hier niet tegen kan, beslist niet verder lezen!
In mijn nieuwe woning is alles pracht en praal.
Er is maar één ding waar ik van baal.
Het stikt hier van de spinnen.
Soms weet ik niet waar ik met opruimen moet beginnen.

image

Onlangs zag ik zo’n enorm groot beest.
Die zeker 2x zo groot als deze is geweest.

image

Hij paste niet in dit glas.

image

Deze kom kwam eraan te pas.

Ik schuif dan een stevig stuk papier langs de muur en tussen het glas.
Nee, geen slappe krant, daar glippen ze door en kruipen in je mouw.
Naar buiten ermee, heel gauw.
Griezelt u al?
Dit is nog niets!

image

Ik heb een gloeiende hekel aan een bad.
Ik word daarin altijd kletsnat.
Zo af en toe moet het toch,  omdat de sproeimotor anders stuk gaat.
LEES BESLIST NIET VERDER, WANT NU WORDT HET ECHT ENG!
Ik lig in bad en op het moment dat ik de sproeiers kan laten spuiten, liggen er opeens 3 grote zwarte spinnen in het water te spartelen.
Ooit een spiernaakte Hulk tegen een plafond zien hangen?
Helaas geen foto van.
Gloeiende, gloeiende, voelde mij echt Spiderman!

24 thoughts on “Griezelen

  1. Die laatste was al eng, maar dat was nog niet eens de grootste… Maar handig ben je wel met glas en papier. En zo jammer, dat ik er niet bij was toen je uit dat bad moest vluchten… Ik heb een nieuwe naam voor je huis, het spinnenhuis! Waar het trouwens goed toeven is, zolang er geen spinnen rondkruipen brrrrr.. 😉

  2. Wel, ik, een vrouw zijnde :), heb dus niks met spinnen, heb ook nooit begrepen hoe je daar nu bang voor kan zijn. Zo’n beestje gaat echt niet achter je aanlopen of je aanvallen…haha, ik zie het al voor me 🙂
    Het enige enge is het geluid dat ze maken als je je voet erop zet 🙂 🙂

  3. Pfff spinnen … ik heb het daar ook ni zo op begrepen maar echt schrik zou ik het niet noemen maar het is soms wel verschieten, en dat beestje waarschijnlijk ook van mij… ☺ Hulk tegen het plafond… da had ik nu eens willen zien zé… alhoewel 😆 Wat een verhaal alweer.

Geef een reactie

