Zondagse schoenen

Na jaren een Ecco schoenlover geweest te zijn, ben ik nu een keer vreemd gegaan.
Op aanraden van zoonlief moest ik ‘Nike air max 90’ schoenen kopen.
Daarmee zou ik volgens hem de vetste opa in de omtrek worden.
Maar in de winkel paste geen van de ‘air maxen’.
Ene schoen was steeds te klein omdat Hulken op grote voet leven, zo vermoedde ik.
De stapel niet passende schoenen van € 130 werd naast mij steeds groter.
Voor die prijs kreeg ik dan wel twee schoenen hoor!
Toen schakelde de verkoper over op hardloopschoenen.
En, ondanks dat ik een hekel heb aan hardlopen, dan kun je m.i. beter de fiets nemen, zat het eerste paar als gegoten.

image

Bovendien door de 25% korting die er vanaf ging, was ik zo’n € 90 goedkoper uit.
Ging blij Hulkenhuppelend de winkel uit.
Maar als u het nu heel lief vraagt, mag u best eens mijn zondagse schoenen aan hoor.

8 thoughts on “Zondagse schoenen

  1. Ik stap er gewoon een keer stiekem in… zonder te vragen, merk je toch niet….
    Hoewel, misschien toch niet zo verstandig want ik zou mijn nek wel eens kunnen breken met die kleine vierkante voetjes van mij in die grote Hulkenschoenen 😉

Geef een reactie

