Right

In het begin van een relatie moet je natuurlijk flink aan elkaar wennen, zeker op wat gevorderde leeftijd, met de nodige kennis in je bagage.
Dat is ook meteen de reden dat ik heel subtiel, zo af en toe, mijn Hulkse leefregel laat gelden.
Als Treeske denkt ergens gelijk in te hebben en ik betwist dat, zeg ik altijd héél lief tegen haar, “I’m not allways right, but I’m never wrong!”
Tja, dan staat ons Treeske iets in vertwijfeling.
Echter, afgelopen week liet zij zich niet meer uit het veld slaan, door mij een cadeau aan te bieden.

image

Ik voelde mij de Hulk te rijk en was zeer in mijn nopjes met dit geschenk.
Mister ALLWAYS RIGHT.
Kreeg het er helemaal warm van.
Maar toen werd er een volgende cadeautje in mijn handen gedrukt, die ik gehaast uitpakte.
Tja, slimme vrouwen?

image

22 thoughts on “Right

  1. Maar als jullie allebei Right zijn…. dan zijn jullie het toch roerend (let op… roerend is een mooi woord in dit verband) eens? Da’s toch goed dan? Leg dit eens aan Trees voor en ze zal zeggen: ja, Plato heeft ehhhhh…. gelijk.

    • Helemaal waar, Plato.
      Als je eens wist wat Treeske voor mij is gaan beteken, dan ‘ZOU 😉’ je haar altijd gelijk geven.

  2. Dit is een vertraagd commentaar want ja, ik ben pas vandaag op deze Hot Site beland (via Plato en de Regenboogvlinder). Toch probeer ik, een paar uitspraken met jullie te delen die tijdloos zijn en in verband staan met het onderwerp:

    – The real art of conversation is not only to say the right thing in the right place, but also to leave unsaid the wrong thing at the tempting moment. (Dorothy Neville, R. Digest, Dec. 1952)

    – War doesn’t determine who’s right, only who’s left (Bertrand Russell)

    – Balance sheets of corrupt banks and political systems:
    “On the left side nothing’s right, on the right side nothing’s left”

    Er is vast wel iemand die met mij mee glimlacht. Hoop dat ik gelijk krijg.-

Geef een reactie

