Vodden

Jaren geleden kwam hij trots binnenlopen en toonde zijn pas verworven spijkerbroek.
“Hoe vind je hem”, vroeg hij mij vol verwachting?
Ik keek naar de broek en vervolgens in zijn grijnslachende gezicht.
“D’r zitten overal gaten in”, zei ik subtiel, want ik had al genoeg vreemde kleding ervaringen van mijn kinderen meegemaakt.
Nou gelukkig maar want het bleek dus een nieuwe modegril te zijn.
Echter als ik de prijs hoor van €125, schiet ik uit mijn slof en adviseerde ik hem de kapotte broek terug te brengen.
Nee, ik had er geen verstand van, kreeg ik te horen.
En zie nu eens?
Jaren later loopt iedereen met vodden om zijn lijf.
Zoon was zijn tijd ver vooruit!

11 thoughts on “Vodden

  1. afschuwelijk….. om nog maar te zwijgen van die jongelui die met broeken lopen waarvan het kruis tussen de knieën hangt…. zogenaamd om met de mode mee te doen…ze weten niet eens wat dat betekent!

Geef een reactie

