Miskopen

Ik had beloofd heel erg positief te zijn in 2016.
Nou dat ben ik ook!
Doei!
Toch begin ik mij ernstig zorgen te maken over wat betreft mijn aankoopbeleid.
Voedsel inslaan gaat goed en ook met kringloop spulletjes gaat het wonderwel goed.
Enkel met spullen die ik in een winkel koop en wat soms erg prijzig is, gaat steeds iets mis.

image

Dit is een hand steun voor in de douche. Die plak je vast met zuignappen en waar het bij een ander wel blijft zitten, flikkert hij er bij mij steeds af.
Mijn nieuwe telefoon typt zo snel, dat als ik een woord wil typen ik makkelijk nog tussendoor even koffie kan zetten.
Het achterwiel van mijn racefiets maakt zo’n herrie in de vrijloop, dat ik mijn bel eraf heb gehaald.
Gewoon even niet trappen en iedereen vliegt in paniek voor mij opzij.
Had plaids gekocht die ontzettend pluisden.
Een koekenpan, na twee keer gebruikt, heeft hij nu een bolle bodem, zodat hij staat te wankelen op het fornuis.
En dan vergeet ik nog talloze artikelen die ook verkeerd waren.
En vandaag, ik zeg het niet graag, heb ik gehuild.
Niet zachtjes, nee keihard!
Ik stapte op de racefiets met dit mooie weer.
Super gesoigneerd vanwege de prachtige nieuw aangeschafte groepskleding die ik droeg.
Maar al vlug bemerkte ik dat de pijpen van de broek omhoog kropen.
En als ik 40 kilometer verder op het keerpunt sta,
image

m even een reepje te eten, voel ik erge pijn aan mijn zitvlak.
Na 50 jaar op een racefiets te hebben gezeten, voelde ik voor het eerst zadelpijn.
Op de terugweg helse pijnen geleden.
Gelukkig zijn Hulken keihard!
Thuisgekomen bemerkte ik dat mijn zitvlak was opengeschuurd.
Durf er geen foto van te laten zien.
Dus die kleding trek ik niet meer aan.
Terugbrengen zal ook een probleem zijn, vermoed ik, vanwege de groepskleding.
De oplossing heb ik reeds in positieve zin gevonden.
Ik schaf gewoon niets meer aan!

22 thoughts on “Miskopen

  1. Nou, volgens mij ga je dat niet hard kunnen maken … niks meer aankopen maar soit ☺ het zou wel de ideale oplossing zijn om miskopen te voorkomen. Maar laat het je een troost zijn, niemand van ons blijft van miskopen bespaard tenzij natuurlijk diegenen die nooit iets kopen omdat ze dat gemakshalve aan een ander overlaten … lol … zo kan ik het ook hé 😉😆

    • Ik heb bv genoeg wielerkleding maar dan kies je voor de groepsoutfit, om de vrienden maar te vriend te houden.
      Ik heb het zojuist hen te koop aangeboden, tegen elk aannemelijk bod.
      En die koekenpan krijgt een klap 😜

  2. Het is te triest voor woorden, ik snap dat je erom moet huilen, want ik word er echt verdrietig van.. Het een na het ander moet je terugsturen of -brengen. Ik vind het zielig hoor… dat weet je ook al lang hè, ik meen het 😦
    Maar dat je opeens na zoveel jaar zadelpijn hebt is bijzonder. Als het door die kleding komt, kan bijna niet anders hè, moeten meer mannen er toch last van hebben? Ik zou het toch eens navragen en dan de boel collectief terugbrengen… Goh, slim idee of niet?
    En dat je niks meer gaat kopen? Daar geloof ik ook niks van… 😉

    • Toen waren het ook nog zeemleren lappen in de broeken.
      Dat is tegenwoordig wel anders.
      Maar ik weet de oorzaak al.
      In dit geval, “DE BROEK KRUIPT WAAR HIJ NIET GAAN MAG”!

  3. wat een klotezooi Hulkie.Ik wou eigenlijk zeggen dat je mannen die voor een boodschap kan sturen, maar ze verkopen tegenwoordig wel meer shit. Ik stel voor dat je je bonnentjes bewaard.

  4. Je hebt wel pech he…. Maar je hebt weer geluk met het feit dat je beter één Trees kan hebben dan drie Jéés. Hoe goed die ook zijn :-).
    Niet boos zijn Trees. Ze zingen echt goed hoor.

Geef een reactie

