Helletocht schaatsmaat

Vanmorgen vroeg viel er een zeer verrassende E-mail bij mij op ‘de deurmat’.
Ene Diederik Miner had onlangs het #schaatsboek #Helletocht bij mij besteld.
Nadat hij het had gelezen, kreeg hij het vermoeden dat hij destijds de schaatsmaat was, die ik in mijn boek beschreef.
Vele dingen klopten volgens hem, dus waagde hij het erop om mij te mailen.
Ik zelf had allang het vermoeden, dat ooit door mijn boek, ‘mijn schaatsmaatje’ gevonden zou worden.
Deze dappere medestrijder heeft zich nu bij mij bekend gemaakt.
Ook hij heeft een bijnaam.
“Duck”, wordt hij genoemd.
Duck en Hulk, samen overwonnen zij met vereende krachten, de verschrikkingen van de Helletocht.

image

http://www.helletocht86.wordpress.com

30 thoughts on “Helletocht schaatsmaat

  1. Dat is echt wel leuk, hopelijk kunnen jullie samen deze ervaring nog es samen in herinnering in woord en beeld beleven, Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

    • Talent voor schaatsen had ik wel.
      Maar deze tocht was een stommiteit van mij.
      Niemand laat zich een dag lang voor de lol bevriezen.
      Het boek schrijven was een crime, omdat ik al die verschrikkingen herbeleefde.
      En ipv een bestseller is het boek meer een besteller, want schaatsers schaatsen liever dan dat zij lezen.
      En ondanks dat alles ben ik een zeer tevreden Hulk

  2. Das een leuk bericht, Hulk.
    Maar ik lees hier ook dat er nog steeds mensen zijn die je boek NIET hebben gelezen.
    On-be-grij-pe-lijk. Maar het kan hersteld worden. Koop dat boek vandaag nog. Je bent er
    niet aan bekocht. Wel een dikke trui aantrekken alvorens het boek ter hand te nemen. Want de inhoud is bitter, bitter koud.

Geef een reactie

