Bed

Kent u die dagen dat alles wat je aanpakt verkeerd uitvalt?
De gloeiende, gloeiende’s in huize Hulk gieren hier door de lucht.
Simpel een wasje draaien en de badkamer met de toiletten schoonmaken.
Vergeet ik een wasmiddel bij de was te stoppen.
Krijg een puts water over mijn broek als ik op mijn knieën een toilet lig te boenen.
Tot overmaat van ramp, kick ik een emmer sop om over de houten vloer.
En dat van die fles dikke bleek die uit mijn handen glipte, vertel ik niet.
Hebben jullie ook zulke ervaringen?
Vertel?
Intussen duik ik mijn bed weer in met de hoop dat ik er niet doorheen zak?

32 thoughts on “Bed

  1. Ach er zijn van die dagen .Ik heb met een noodgang mijn knie gestoten tegen mijn ledikant .spoot haarlak onder mijn oksels in plaats van Deodorant .Need i say more ? maar verder gaat het goed ,ik hoop met jou ook .Maak er maar een rustige dag van .
    Groetjes Elisabeth

  2. Pfff ja, ik ken dat … de wet van Murphy … als er iets verkeerde kan gaan, dan zal het ook verkeerd gaan van ’s morgens vroeg tot ’s avonds laat … alsof je per ongeluk bij het opstaan met je dikke teen tegen het een of ander onzichtbaar dominosteentje bent gebotst en zo de hele rij weet omver te keilen. Courage mon ami, courage 😉

  3. Ik zou hier graag mijn medeleven willen betuigen, je een bemoedigende klap op de schouder willen geven, je toe willen fluisteren dat alles goed komt, dat het nog veel erger had gekund en dat je hierna alleen nog maar wind mee krijg. Ik zou… ik zou… maar als ik hier iets van dien aard wil schrijven… beven mijn handen, trillen mijn lippen, knipperen mijn ogen tranen weg….
    … ja, van het lachen ja…. ik weet het is slecht…. maar ik kan het niet helpen… ik gier het uit… ik stik zowat in mijn eigen…broehahahahahahaha.

Geef een reactie

