Gangen

Wij, Treeske en ik hadden een hotel geboekt met een 3-gangen menu.
Het hotel stond in een vreemd land.
Niemandsland!
Tussen de Belgische en Nederlandse grens.
Ik heb nog nooit zo een slecht hotel meegemaakt.
Durfde er niet te douchen, want ik was veel schoner dan die douche.
Bovendien kwam er uit de douchekop om de paar seconden steenkoud en daarna kokend water.
De kamer was zeer stoffig en smerig.
Maar het allerergste was het 3-gangen diner.
Het eten smaakte er verrukkelijk!
Maar omdat nu op te dienen in 3 gangen?
Treeske zat in een gang, ik in een andere en de rest in de 3e gang.
Nou, dat vond ik oneerlijk.
Wij wilde in die 3e gang, want die hadden wij geboekt.

27 thoughts on “Gangen

  1. Zeg Hulk, blijf jij aan de gang(en). Tijdens het lezen kwam mijn bak koffie er spontaan uit… van het lachen ja!!!!
    Ik ben wel benieuwd in welke plaats jullie waren. Ik ken als grensplaats alleen Putte waar de vriend van mijn dochter woont. Troosteloos plaatsje waar je niet graag gevonden wordt.

Geef een reactie

