Sexappeal

Ik sta er zelf verbaasd van, wat voor een ongelofelijke aantrekkingskracht ik heb op vrouwen.
Is dit het gevolg van mijn Hulkenuiterlijk, of van mijn liefdevolle Hulkenhart, vraag ik mij vertwijfeld af?
Ben er sinds kort achtergekomen dat het mijn Hulkenbloed is.
Vele hordes vrouwen achtervolgen mij vooral ’s nachts.
De vrouwelijke muggen, die na de paring grote behoefte hebben aan eiwitrijk voedsel, waar ik grote voorraden van heb opgeslagen, belagen mij dus.
Krijg er zelfs jeuk van!

26 thoughts on “Sexappeal

  1. – Vannacht heb ik geen oog dicht kunnen doen. Er lag een dooie mug in mijn bed.
    – Nou, en? Een dooie mug houdt je toch niet uit je slaap?
    – Nee, maar er kwamen over de honderd naar de opbaring…

Geef een reactie

