Doctor anders P

Wij wilden afgelopen week een bezoek brengen aan een oom, die in Wormerveer woont.
Deze bleek echter niet thuis te zijn, waarna ik opperde om even langs een zeer bekende filosoof ‘doctor anders P’ te gaan, die een straat verderop woonde.
Daaraan gekomen zag ik door het raam een man van de bank afspringen en spoedig ging de voordeur open.
Met veel verrassing in zijn zeer mooie warme stem, heette de beroemde medeblogger Plato, ons welkom.
Al snel hadden wij diepgaande gesprekken, zoals dat hoort bij een filosoof en genoten wij van koffie en koek.
Het werd door omstandigheden een kort maar heftig bezoek maar wij werden hartelijk uitgenodigd om dit binnenkort nog eens over te doen.
Doctor anders P, daar doen wij graag aan mee!

12 thoughts on “Doctor anders P

  1. Hallo beiden,
    Jullie maken me verlegen. Maar het is waar: ik vond het meer dan leuk dat jullie er waren. ’t Was stom toeval dat juist op dat moment 3 Mexicanen (aangetrouwde familie van Maria) langskwamen omdat we hadden beloofd ze Amsterdam te laten zien. Een merkwaardige samenloop van omstandigheden die het leven aan de andere kant ook weer zo leuk maken.
    Maar we gaan het allemaal nog eens overdoen en dan is de dag helendal wel zo tamelijk voor jullie (vrij naar OEHOEBOEROE van Paulussie). Neem dan wel mooi weer mee want dan kunnen we lekker in de tuin.
    Enne… ik wil nog even in alle bescheidenheid opmerken dat ik geen Doctor, zelfs geen Doctorandus ben. Die P is geboren uit bewondering, niet uit kennis of kunde.
    Wil ik toch even gezegd hebben, want anders worden de verwachtingen zo hoog he?

    Was gegroet, mede namens Maria, Cornelis, Tuinier, Jordy en Plato

    Willem

Geef een reactie

