Spannend

Vandaag ging mijn geliefde naar Gran Canaria om haar jarige zoon te feliciteren.
Ik wilde ook mee, omdat ik haar anders erg zou gaan missen, dus ben ik in haar blauwe koffer gekropen.
Spannend was dat, al helemaal toen ze mij ontdekte!
Vanavond mijn oudste dochter op etensvisite geweest.
Spannend, want ik moest natuurlijk mijn uiterste best doen om het in de smaak te doen vallen.
Is gelukt!
Ja en dan Marja’s zwijmel voor aanstaande zaterdag, daar heb ik al wat ophef over gemaakt.
Wordt echt een zwijmelbom!
Nu hoop ik toch echt dat zij van de spanning kan slapen de komende nachten?
Het leven is superspannend!

12 thoughts on “Spannend

  1. Dat was dus mooi pech dat Trees je toch heeft ontdekt ,volgende keer jezelf nog beter verstoppen .Gelukkig is ze binnen een paar dagen weer terug .Ben wel heeeeel nieuwsgierig naar je zwijmel haha
    Groetjes Elisabeth

    • Vette pech !
      En die zwijmel, daar zal Marja nog lang wakker van liggen.
      Meestal zet ik hem er vrijdagavond al op.
      Dit keer voor de AAGJES

Geef een reactie

