VVV

Je zou vermoeden dat het over onze zeer geslaagde reis naar Italië zou gaan met deze koptekst. Nee, nee, nee, het gaat over de Verschrikkelijke Vervelende Virussen, die mijn telefoon teisterden en waardoor ik nergens kon linken of reageren. Heb ik met Hulken slimheid de telefoon fabrikant de schuld ervan gegeven, want die leveren een product waarin onvoldoende beveiliging is ingebouwd. Dus eiste ik gewoon een nieuw toestel. Toen was ik toch trots op mijzelf! Zegt die Samsung gabber, “ga eens bij app instellingen naar de app internet, klik er op en klik daarna op geforceerd afsluiten”. Wat denk je? Alle virussen zijn opgeflikt, opgemiet, enzovoorts. Hulk blij, bloggers blij, kan weer reageren, kan weer alles met het 3 maanden oude foontje.

8 thoughts on “VVV

    • Nee, overal waar ik kwam kreeg ik een virusbeeld.

      Jaaaaaaa, die heb ik Al lang 😉

      Bedankt voor de geweldig mooie reactie op mijn boek.
      Blij mee 😊

Geef een reactie

