Ringvingeren

Nou, nou, werd ik vanmorgen wakker met een hoofd als een sausje. Mistbanken bleven er maar in hangen, zelfs na een sloot koffie. Toen besloot ik samen met Treeske een duinwandeling te maken, waar ik flink van opknapte.

Wij waren daar echter niet alleen! Nee, vele fans van Treeske waren er ook. Hoe ik ook mijn best deed, het lukte de Hulk niet ze bij haar op afstand te houden. Ze zoemden om haar heen en waar ze konden prikten ze haar.

De muggen waren niet bij haar weg te slaan. Er prikte er zelfs een in haar ringvinger, die alras begon op te zwellen.

Haar ring begon enorm te knellen, zodoende tilde de Hulk haar op zijn rug en rende het duingebied uit, achtervolgd door een hele horde fans. Thuis gekomen moest haar ring eraf, wat met een slimme truc en met behulp van een meter flosdraad lukte.

Wat een opluchting!

18 thoughts on “Ringvingeren

  1. Oh dat is zo erg in je vingers, en dan vooral waar de ring aan zit dan ja…. En op deze wijze een ring verwijderen kende ik nog niet, ik ga meestal met de dreft of groene zeep aan de gang dan, en dat lukt tot heden ook nog altijd gelukkig!

    X

Geef een reactie

