Wereldjongerendagen

Blog van mijn jongste dochter Janneke over de WJD in Polen.

Tulpen of windmolens

Stap voor stap komt het dichterbij. Steeds meer krijg ik er zin in. Met al mijn lieve vrienden op reis.

Welke reis? De Wereldjongerendagen natuurlijk! Ik heb al wat dingen gehoord over vorige WJD.

Dus ga ik binnenkort met de meiden souvenirtjes kopen in een leuke Nederlandse stad. Ja, Nederlandse souvenirtjes. Misschien armbandjes of sleutelhangers van tulpen of windmolens. Ik heb namelijk gehoord dat veel mensen spulletjes ruilen met elkaar als aandenken! Wat lijkt me dat leuk dat je een aandenken hebt aan alle interessante mensen die we gaan ontmoeten.

Biechten

Ik ben ook al een beetje bezig met praktische voorbereidingen. Een nieuwe regenjas kan van pas komen!

En natuurlijk de geestelijke voorbereiding. Wat ik graag nog wil doen voor dat ik erheen ga is biechten. Ik doe dat eigenlijk nooit, ik doe alsof ik er afkeer voor heb maar eigenlijk ben ik er een beetje bang voor. Hopelijk overwin ik mijn angst voordat we gaan!

14 thoughts on “Wereldjongerendagen

  1. Vanwaar de angst voor het biechten? Ben je zo slecht bezig geweest dan? Zelfs ik heb geleerd, wie zonder zonde is… werpe de eerste steen😉

    Go for it Jan, een hele fijne reis, en koelkastmagneetjes zijn ontzettend in al jaren als souvenirtjes….

    X

    • Het zijn mijn jongste dochter die hier verslag van doet. Ook mijn oudste dochter vertrekt morgen naar Polen om een groep te begeleiden

  2. Die dochter van jou heeft dan misschien wel angst maar ze is ook zeer ondernemend. Een echte Hulkendochter. Ze ziet er ook nog eens hartstikke leuk uit trouwens. Ik ga snel door naar het vervolg van haar verslag.

Geef een reactie

