De nacht van ….

De nacht van Kromo en Schippertje op de OS is een deceptie geworden. Dit is niet te wijten aan de sportieve prestaties maar aan de verwachtingen. Als je geen verwachtingen hebt ben je tevreden met een 5e of 6e plaats. Natuurlijk dient een topsporter het hoogste na te streven maar omdat even te gaan verwachten, daar zet ik mijn vraagtekens bij. En ik weet niet of het u is opgevallen, er wordt heel wat afgejankt in Rio vanwege de onterechte verwachtingen. Dan even over #Yurigate, daar heb ik een uitgesproken mening over. “HIJ DIE ZONDER ZONDEN IS, WERPE DE EERSTE STEEN”! Je zal maar jarenlang je kloten eraf hebben getraind en dan door iemand, “DIE NOOIT IETS VERKEERD HEEFT GEDAAN?” worden weggestuurd bij #Rio2016. Ik heb trouwens heerlijk geslapen vannacht.

16 thoughts on “De nacht van ….

  1. Alsof ze met een kleuter te maken hebben.. belachelijk! Nocnsf is één grote corrupte bende, zoals zoveel van die organisaties.. zonde van die gast. Maar wat het belangrijkste is, is dat je goed geslapen hebt ! Hopsa

  2. Over Yuri cate kan ik niet oordelen, ik weet er niets van dus kan niet in zijn voor- of nadeel spreken.
    verder is één van mijn grote ergernissen betreffende grote sport evenementen juist wat jij hier aanhaalt, de opgeklopte verwachtingen van al die buitenstaanders. Nou ja, verwachtingen, het lijken meer “eisen”! Gelukkig volg ik het niet dus hoef geen gejankt te zien.

  3. Al die verwachtingen…je kunt beter bescheiden inzetten. Dan heb je minder te verliezen.
    Ben het helemaal met je eens wat Yuri betreft.
    Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan maar dat was niet omdat ik naar de OS keek.
    LIeve groet

    • Ik vermoed zelfs als je niets verwacht, je beter presteert!

      Als ik niet slaap, MOET ik aan de valium zegt de dokter.
      Da’s beter dan de verwarde man uit gaan hangen.

Geef een reactie

