Je zal maar?

Je zal maar net een nieuwe woning hebben betrokken met je kleine gezin. Het keurig netjes te hebben opgeknapt. Je zal maar op de 2e verdieping slapen, naar de toilet moeten op de 1e verdieping en het licht niet aandoen omdat je man net thuis was gekomen uit een late dienst. Je loopt op de tast naar de trap. Je zal maar op de eerste trede van boven een poes onder je voet voelen. In een eerste reactie zal je maar dat beest niet willen killen. Je zal maar door die onevenwichtigheid van de trap af pletteren. Je zal daar maar een hersenschudding, een gekneusde, nek, schouder, elleboog, rib, stuit, enkel en hiel daaraan overhouden. Arme dochter van me. Heel veel beterschap gewenst.

41 thoughts on “Je zal maar?

  1. Mijn wensen voor een zo pijnloos mogelijke beterschap, voor huisdieren die niet op een looproute gaan liggen maffen, en voor een verlichting van het trappenhuis – al is het met een nachtlampje!

  2. “een hersenschudding, een gekneusde, nek, schouder, elleboog, rib, stuit, enkel en hiel “maar verder alles goed met haar?
    Attelenooien wat een klapper heeft ze gemaakt, en al haar goede bedoelingen voor niets want toen werd haar man natuurlijk tóch wakker. Heel veel beterschap voor je dochter en toch maar zo’n kinderlampje in een stopcontact steken zodat ze in het altijd iéts kan zien.
    Onze Beau is gelukkig nog schichtig genoeg om zélf de kuiterlatten aan te trekken wanneer hij iemand uit bed hoor komen., zo’n zwart mormel is natuurlijk een gevaar eerste klas in het donker.

  3. Veel beterschap! Dat is hard schrikken! Ik ben overlaatst ook helemaal van boven van de trap gevallen, ik had wel niks aan de hand buiten een paar blauwe plekken en sindsdien durf ik amper nog trappen op… Ik hoop dat ze er snel bovenop is!

    • Durf er nog niet heen te gaan. Ze heeft genoeg aan haar herstel te werken
      Ik schrijf haar alle dagen een volgeschreven beterschaps kaartje.
      Dank voor je lieve knuffel!

  4. Wat erg! Allemaal heel begrijpelijke actie;s van haar kant: je man niet wakker willen maken en niet op de kat willen gaan staan….
    Ik wens haar heel veel beterschap en doorzettingsvermogen. Met jou als vader zal het aan dat laatste niet liggen… Jij ook sterkte, lieve Hulk!

  5. Oh nee
    Ik ben zelf pas van de trap gedonderd maar met ‘slechts’ een lichte hersenschudding en blauwe plekken en kneuzingen er echt goed afgekomen.
    Sterkte beterschap en een spoedig herstel gewenst!!

    • Ik was na meer dan een week lang iedere dag een kaartje te hebben gestuurd even kort bij haar langs geweest. Zit wel iets verbetering in maar zij is er nog niet.
      Dank je wel.

Geef een reactie

