Word Hulk

Sommige mensen hebben er echt alles voor over om Hulk te worden. Lees link?

Men heeft er nu zelfs een poeder voor uitgevonden om je Hulk te voelen. Dit ‘foute badzout’ in de pure vorm komt van de qat plant, en kan gerookt, gesnoven of in pilvorm ingenomen worden. Het werkt zo erg hallucineerend, dat je ervan in een psychose kan geraken. Op You Tube staan er filmpjes over. Zoek dan naar ‘flakka’? 

Is erg indrukwekkend om te zien. Ik zelf heb ook psychoses meegemaakt, maar daar weet ik niets meer van. De Hartelijke Hot Hulk raadt u ten zeerste af om op deze manier Hulk te worden!

http://www.rtvnh.nl/nieuws/191950/Speurhonden+op+Schiphol+hebben+ook+neus+voor+%27zombiedrug%27+flakka #rtvnh

6 thoughts on “Word Hulk

  1. Vreselijk, een psychose. Doordat ik soms zo slecht slaap, zit ik ertegenaan. Tot nu toe de dans ontsprongen. Gelukkig ga ik langzaam vooruit.
    Ik hoop dat mensen niet gaan proberen Hulk te worden. Aan jou kunnen ze toch niet tippen (-:
    Lieve groet

Geef een reactie

