Lekker interessant

Wat zullen we eten is een veel gestelde vraag in een relatie. Toch ligt dat in een lat relatie anders. “Wat ga jij eten”, vraagt Treeske mij via de app. “Groen natuurlijk”, is mijn steevaste antwoord. “Wat voor groen?” vraagt zij vervolgens, want Treeske laat zich niet uit het veld slaan. “Slappe sla”, antwoord ik, want dan weet zij wat ik bedoel. “O, ik een restje nasi”, vervolgt zij het zeer interessante gesprek. Volgende dag hetzelfde ritueel en ik zeg, “de andere helft van de krop!” Tja, je moet toch wat en ik ben dat wel gewend van thuis, met vaders moestuin. Anderhalve week spinazie, anderhalve week snijbonen, anderhalve week andijvie, enz. enz. Ook al zo interessant.

18 thoughts on “Lekker interessant

  1. Grinnik…. die vraag wordt hier ook iedere dag gesteld…. en al sinds 28 april 1983…
    “aanhouder wint” moet mijn (v)echtgenoot denken want net als die 1e dag is ook nu nog steeds standaard mijn antwoord: (schouderophalend…) “Woit ik veul?”

  2. Om het ijzergehalte in mijn bloed omhoog te brengen, eet ik rauwe andijvie. Ik voel me net Popeye maar dan vers en niet uit bik (-: Om loeisterk te worden, ben ik nog in training, haha.

  3. Dat van die moestuin, JA, whahahaha vooral wat niet geblancheerd kon worden om dan in te vriezen, want dat ken ik dan weer niet, wel de aardbeien dus bijv. kwam je neus uit op het laatst, ja mijn opa haalde dus echt gewoon 10 liter emmers eraf telkens, paar keer per week… de hele buurt genoot dan ook mee, maar ook mijn moeder.. aardbeien bij het ontbijt, lunch, in de yoghurt, vla, geprakt op brood, op beschuit, whahahaha

    X

Geef een reactie

