Groeten

Als Hulk zijnde groet ik vele mensen die ik tegenkom. Wat mij daarbij opvalt is, dat ik vaak als eerste groet, zo zijn wij namelijk opgevoed. Het valt mij ook op, dat iedereen mij terug groet, dat op dezelfde manier doet, zoals ik hen groette. Dus bij hallo,  terug groet, hallo! Hoi…..hoi! Goedemiddag……..goedemiddag! Gloeiende………..gloeiende! Echter, het sterkste wat ik meemaakte gebeurde gisterenmiddag, toen ik omstreeks 13.30 een groepje wielrenners tegenkwam op m’n racefiets. “Mogguh”, riep ik. “Mogguh”, hoorde ik. 

17 thoughts on “Groeten

    • Wij Hulken zijn ten overstaan van mensen zeer inventief.
      Dus wij zouden op een andere manier terug groeten.
      Bijvoorbeeld: “Goedendag”, beantwoorden wij met “GLOEIENDE” !!!!!!

  1. Zoiets noem je spiegelen. Gebeurt vaak automatisch. Wat ook zo geinig is, is dat motorrijders altijd motorrijders zullen groeten en bootjes bootjes. Maar zit die zelfde motorrijder ineens op een fiets…no way! Raar eigenlijk toch?!

  2. Op een dorp zegt iedereen elkaar gedag. Op straat, niet in bijvoorbeeld Appie (-:
    Als iemand je groet, wil je zo snel mogelijk iets terug zeggen en dan is herhaling van het gezegde wel zo gemakkelijk.
    Lieve groet

  3. whahahahaha ja dat is eigenlijk ook zo, al ben ik soms 1 level verder, iemand zien lopen met een hond, zelf op de fiets, kijk ik die persoon aan, blijf stil, en dan blijven ze kijken, ik lach, en dan zeggen zij als eerste mogguh, goedemorgen, hallo, of haai, hahahaha

    X

Geef een reactie

