TELFORT

Toen ik gedwongen op mijzelf ging wonen, koos ik als provider Telfort.Dit vanwege mijn telefoonabonnement die klachtenloos was. Bovendien kreeg ik 3×1 combivoordeel. Zodra internet en de TV was aangesloten, had ik problemen. Na eindeloos bellen waarbij ik zelf allerlei handelingen moest doen, kwam er uiteindelijk een monteur langs. Ik had weer internet, hoera! Maar de TV bleef opstart problemen houden. Dus bellen! “Dit nummer kost u 0,50 cent per gesprek”. Na driekwart jaar bellen en mailen, waarbij ik steeds opnieuw zelf alle handelingen moest doen, ben ik gestopt met betalen. Binnen twee dagen stond er een monteur op de stoep, die het even heeft geregeld, dat de TV weer werkt. Ga nu alleen nog even mijn belkosten, tijd en psychische schade claimen!

23 thoughts on “TELFORT

  1. Tja ik hoor zo vaak slechte berichten van allerlei providers hoor. Heb het denk ik vaak getroffen want weinig problemen met alles gehad. Zit al vanaf mijn eerste telefoon bij KNP never change a winning team dus daar blijf ik maar bij.

  2. Je bent waarschijnlijk (niet) door de klantenservice geholpen. Logisch. De klantenservice is er niet voor de klant, de klant is er voor de klantenservice. Zulke gasten kunnen het bloed onder je nagels vandaan halen. Zo hebben wij eens vanwege een “kabelbreuk” twee weken geen telefoon/internet/tv gehad. De timing kon niet slechter: de dag dat mijn schoonmoeder overleed. De rest van de straat had wel internet. Heel vreemd…

  3. Wilde eigenlijk overstappen naar jou provider, maar ga nu toch weer twijfelen ………….. maar ja, van elke provider hoor je ellende, en over de mijne ben ik ook niet tevreden …………

Geef een reactie

