TRELIE

Het spannende raadsel dat gisteren op mijn blog stond, heeft een onverwachte wending gekregen. De koptekst MELLIE die u moest raden, raakte door overmacht een kopstuk kwijt.

Bloggers MELody en LIEsbeth zouden samen een concert bijwonen in Beverwijk en zij zouden daarbij de Hulk bezoeken, om bij hem van een eenvoudig diner te genieten. Nu bleek Melody door plotselinge ziekte te moeten afzeggen, tot grote spijt van beide partijen.

Intussen was Liesbeth al met de trein onderweg.

Zodoende hebben wij een andere koptekst verzonnen en veranderd in TRELIE. Treeske is ingevallen voor Melody.

De Hulk heeft ze zojuist afgeleverd bij het theater en hoopt dat zij een gezellige avond hebben. Tevens hopen wij allemaal op een spoedig herstel van Melody natuurlijk. O ja, niemand had het raadsel goed. Zelfs ik niet!

22 thoughts on “TRELIE

  1. Ik ben blij dat het allemaal goed opgelost werd….. voel ik me iets minder schuldig….

    ik zit nog steeds op de bank, nu een beetje dizzy van de morfine, voel me waardeloos maar oke, dat zij dan zo…

    xxx

  2. Dat “Een Melodie” zich schuldig en waardeloos voelt, een Concert te hebben moeten missen, moet een hard gelag zijn geweest (eindigend op een g, dat is toch goed gespeld nietwaar?)..
    Het ergste is de reden, maar we weten nu dat het beter gaat, en ik hoop mede op jullie volgende uitje zonder tegenslag! .-

  3. Kijk de dames lekker aan de pizza zitten. Die zou er bij mij ook goed ingaan (-:
    Wat een originele titel voor een blog. En toch ook niet door jou geraden, haha.
    Ik heb gelezen dat het met Mel ietsje beter gaat. Echt balen dat ze zoveel pijn heeft.
    Lieve groet.

Geef een reactie

