Foutje

Even heerlijk genoten van een strandwandeling, waarbij ik mijn hoed maar in de auto liet liggen vanwege de wind. Toen wij richting Noordpier van IJmuiden liepen, zag ik plotsklaps een los geslagen vlieger voorbij komen. Op de terugweg zag ik hem verderop het strand liggen en mijn Hulkenjongenshart bloeide op. Al snel koos hij weer het luchtruim.

Toen ik uitgespeeld was, bond ik hem vast aan strandpaal no.3 

En hij leefde nog lang en gelukkig!

Teruggekomen bij de auto maakte ik een foutje, want ik ging op mijn hoed zitten die ik op de voorstoel had gelegd.

Toen moest mijn hoed naar de uitdeuker.

Zo goed als nieuw!

28 thoughts on “Foutje

  1. Prachtige foto met die onstuimige wolken boven je hoofd!
    Heel stiekem vind ik met een vlieger spelen óók leuk dus ik snap dat je de verleiding niet kon weerstaan. Géén briefje naar boven gestuurd?
    Je hoed heeft het dus overleefd, voortaan niΓ©t meer op een voorstoel neerleggen maar achterin!

  2. Wat een HHH-geluk dat je alleen de hoed hoefde uit te deuken, omdat-ie op dat moment jouw hoofd niet bedekte.

    Voor wanneer je zin hebt en de tijd wil nemen voor een goed boek, raad ik je “The Kite Runner” aan, van de Pakistaan Khaled Hosseini. Liefst natuurlijk in het Engels, maar eventueel is er een vertaling in het Nederlands, van Miebeth van Horn – De Vliegeraar. .-

    • Dank je wel.
      Het is echter zo dat ik door mijn bipolaire stoornis geen boeken meer kan lezen, vanwege concentratiegebrek.
      Korte stukjes kan ik wel lezen, vandaar het bloggen.

  3. Spijtig dat je door die aandoening goede lectuur moet missen. Ik had al het plan om een ander goed boek te HERlezen – wat een genoegen op zichzelf is. Nu neem ik me voor, daarna The Kite Runner nogmaals door te nemen, en dan uit jouw naam… .-

Geef een reactie

