Verloofd

De laatste weken ging het niet zo goed met de Hulk. Een giga depressie liet mij bijna uit het leven stappen. Waarbij ik nog net de hulpverlening wist in te schakelen, bovendien stond mijn allerliefste met een uur bij mij in huis. Na een paar dagen was ik weer opgeknapt, waarna een plotselinge vervelende verkoudheid opdoemde, die weer even snel verdween, zo hij verscheen. 

Verder is in die periode de balans bij mij omgeslagen, qua gevoel van mijn ex vrouw, naar Treeske. Zodoende heb ik Treeske op niet mis te verstane wijze duidelijk gemaakt, dat ik verder met haar mijn toekomst wil delen. Deze ‘verloving’ vond gisteren plaats. En dat gaan wij tezijnertijd samen met onze kinderen vieren.

36 thoughts on “Verloofd

  1. Proficiat….!
    Blij dat jullie deze stap kunnen gaan maken…!
    Maak er later maar een mooi feestje van met de kinderen en allen die jullie lief zijn.

  2. Ik las het net Hulkje. Gefeliciteerd. Ik wens jullie heel veel mooie jaren samen. Het is jullie zo gegund. Waardeloos van die terugval. Gelukkig heb je je gezonde verstand gebruikt en hulp gezocht. Ben blij dat het nu weer beter gaat. Dikke X💋voor jullie!

  3. Pingback: Liefdesverklaring… – "Iris Papilio"

  4. HHH: Misschien lees je wel op dezelfde tijd een reactie die ik ook heb achtergelaten in de mailbox van Regenboogvlinder:
    Na mijn felicitaties voor deze Hartelijke Hotte promotie van – verliefd – naar + verloofd +
    neem ik de vrijheid, nog iets verder te gaan dan Thomas Pannenkoek, door te stellen dat:
    “The sky is NOT the limit”!
    .-

  5. Nou, ik kwam es ff weer bij je lezen, en dan lees ik dit! Wat een fijn bericht Hulk, ik wens jullie samen heel veel geluk toe! Jij en Trees, jullie blijven in mijn gedachten! Liefs van mij, Geesje

  6. Echt supergaaf lieve Hulk! Het leven met de liefde naast je en bij je is toch mooier dan maar half om half, respect en dat jullie nog maar lang van elkaar mogen genieten!

    Gefeliciteerd!
    ❤❤❤

  7. Pingback: Wat gebeurt er toch veel… (1) – "Iris Papilio"

Geef een reactie

