Planning ???

Gisteren met heimwee teruggekeerd uit Zeist. Treeske begrijpt dat gelukkig volkomen en laat mij daar heerlijk vrij in. Die ‘steen’ in je buik moet er zo vlug mogelijk uit, zeker bij een bipolair iemand, waarbij alle gevoelens 10x zo hard binnenkomen.

’s Middags kreeg ik een dochter op visite, die ook bleef eten en het nog steeds moeilijk heeft met haar ‘after kloosterleven’. Ze zoekt nieuwe levensdoelen maar wel op haar gebied. We aten hutspot met boomstammen van de Lidl, daar houden Hulken van.

Met de voorspelde NoordOostenwind vatte ik het plan op om via Den Helder, helemaal naar Den Oever te fietsen, dat is zo’n 175 km. Ik ben wel vertrokken maar algauw teruggekeerd vanwege gladde wegen.

Thuis de planning omgegooid naar mountainbiken in de duinen, waar je echter maar tot 10.30 op de onverharde paden mag. Het werd een prachtige rit van zo’n 2,5 uur. Heel koud maar super genoten.

 

Zonsopkomst

Dit is mijn nieuwe mountainbike bij een zeer steile klim nabij Wijk aan Zee, waarbij ik nu ook eens fietsend boven kwam. Kwestie van de juiste versnelling kiezen en het stuur heel hard naar beneden duwen, anders sla je achterover.

De zogeheten ‘zandbak’, dat is een klimmend gedeelte waar maar weinig mtb-ers boven komen. Nu was het zand bevroren en reed ik verrassenderwijs zo naar boven.

Groot obstakel

Mijn schaatsen vergeten.

29 thoughts on “Planning ???

  1. Jaaa ik weet het…. ken dat gevoel maar al te goed…… gelukkig heb jij een afreageermanier, net als ik maar dan een heel andere😉
    Ik wens je dochter van harte toe dat ze haar plekje zal vinden…

    en jou wens ik natuurlijk nog veel meer toe xxx

  2. Wat een prachtige foto’s heb je van de rit gemaakt. Ja heimwee begrijp ik, ik kan ook slecht van huis.
    Wat jammer dat je dochter moeite heeft met de invulling van haar leven, ze leek zo op z’n plaats in het klooster afgaande op haar stralende snoet destijds in dat filmpje.

  3. Pingback: Zwijmelen op Zaterdag ~ Steen in je buik – Melody Music

  4. Mooi Hulk. Je foto’s en ook je tekst. Als ouders moeten we ook leren vertrouwen te hebben in de keuzes en de weg van onze kinderen.
    Mijn zoon zei me ooit dat ik hem niet moest beletten ‘op zijn bek te gaan’ want daar leerde hij juist van om weer op te krabbelen. Het vallen is niet erg; het gaat erom dat je na het vallen weer door gaat. Zoiets denk ik

Geef een reactie

